12 Ocak Cumartesi 2013

Bu Cumartesi ofiste Berra'sızım. Annesinin doktora dersi bitmiş o nedenle sabahını evinde geçirebildi ama iş çıkışı yine benimle olacak.

Kahvaltımı evde yaptım çünkü arka arkaya randevularım olduğu için birşey yemeye vakit olamayacaktı. Tabi ki yine tam buğday ekmeği ile kaşarlı tost yaptım ve yanında 1 bardak da sütümü içtim.

Cumartesi günleri yarım gün çalıştığım için işler çabuk bitiyor. Ama son görüşmem sırasında çok acıkmıştım. Optimum'a gidene kadar birşey yiyecek zaman olmadı. Kürşad beni almaya gelene kadar 2 adet kuru kayısı yedim.

Kardeşim Berra'yı bana bıraktı. Biz de eşimle beraber onu da alıp Optimum'a gittik. Aslında Cumartesi günleri çok kalabalık oluyor ama bu yağmurda sadece Media Markt için oraya gidebilirdik. İlk iş yemek yedik. Berra ve benim ortak kararım Baydöner'de iskender yemek oldu. Yine tavuk ve balık sendromum tuttu. En iyisi kırmızı et yemek.

15.00
1 porsiyon iskender (tereyağ döktürmedim ama salçalı sosu vardı, altındaki ekmeklerin yarısını ve yanındaki yoğurdun da tamamını yedim)
7-8 adet patates kızatması
Sadece su içtim

İşimizi halledip eve dönmek üzere yola çıktık çünkü hem Berra'nı n uykusu geldi hem de bizim hiç gezecek modumuz yoktu. Ama eve varmadan önce ani bir karar değişikliği ile eşimin kızkardeşine uğrayıp tatlı yiğenimiz Aslı'yı bir görelim dedik. Bu haberi alan Berra'nın bir anda uykusu gitti :) Minik Aslı için aldığım kardanadam kostümü nasıl olmuş?



Eve gelince kaç gündür aklımda olan kısırı yapmak üzere malzemeleri çıkardım ve hazırlıklara başladım. Kısırı yapıp yememiz saat 20.00'yi buldu. Yine her zamanki gibi çok güzel yaptığımı düşüyorum. Ama malesef çok yediğim için şekerim fırladı :( Kısır konusunda asla az yeme gibi bir irade gösteremiyorum.

20.00
1 büyük tabak kısır (bitince biraz daha yedim)
1 bardak ayran



1. saat tokluk şekerim normal görünüyordu ama 2. saat tokluk şekerim 180 çıkınca çok moralim bozuldu. Tamam ben de biraz fazla yedim ama bu kadar yüksek çıkmasını da beklemiyordum :( Pazartesi sabah tahlil yaptırmaya gideceğim. Troid hormonlarıma, şekerime ve HgA1c değerime bakılacak. Umarım herşey iyi çıkar...

Bugün hiç taze meyve yemediğim için akşam 22.00 civarı eşimin ayıkladığı nardan yedim. Şekerim yüksek olduğu için fazla yememeye gayret ettim ama C vitamini almak adına yememezlik de yapmadım.

Her zaman olduğu gibi bolca su içtim.

Diyetisyen Serap Orak Tufan
12 Ocak Cumartesi 2013


2 yorum:

  1. Serap Hanim kisir cok yendiginde kilo aldirir mi? Kac kasik yemeli diyette?

    YanıtlaSil
  2. serap hanım bloğunuza uğramak yoğun çalışma temposunda nefes alımamızı sağlıyor.bunun için teşekkürler.yiğenler gerçekten çok seviliyor.ben 1 sensdir göremiyorum.inanın zor geliyor.kıymetini bilin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...