29 Aralık Cumartesi 2012

Bu sezon yani önümüzdeki yıl artık Cumartesiler'i çok yoğun çalışmamaya karar verdim. Eski yazılarımdan biliyorsunuz Cumartesi günleri çok yoğun olurdum. Şimdi 12.30'da çıkıyorum. 09.00-12.30 arasında randevu veriyorum. Hamilelik sürecimde biraz kendime zaman ayırmaya karar verdim. Böylelikle hem çok yorulmamış hem de günü bitirmemiş oluyorum.

Sabah kahvaltımı evde yaptım ve ofise öyle geldim. Her zamanki kahvaltım olduğu için fotoğrafını çekmeye gerek yoktu.

09.30
Kepekli kaşarlı tost
1 fincan süt

Malesef son randevum geç kaldığı için 13.00'den sonra çıkabildim ama açlıktan midem bulanmasın diye çubuk kraker yedim. Acıkınca biraz bulantım oluyor, haliyle mutsuz oluyorum :(

12.30
1/2 paket çubuk kraker
2 adet kuru kayısı

Sonra eşim beni almaya geldi ve Kadıköy'e doğru yola çıktık. Dün bir arkadaşımız doğum yaptı. Bebek görmeye gidiyoruz ;) bebek bekleyen bir çift olarak olaylara bakışımız ve hissiyatımız biraz daha değişti. 6 ay sonra kısmetse biz de aynı durumda olacağız çünkü...

Leyla bebek aramıza hoşgeldi :) maşallah çok tatlıydı... Malesef lohusa şerbeti sevmediğim için sadece 1 yudum alıp bıraktım ama sunum hoşuma gittiği için fotoğrafını çektim.

Hastaneden çıkışta yemek yemeye gittik. Hava çok soğuktu. Kadıköy'e pek gitmediğim için bu atmosfer bana farklı geliyor. Çok kalabalık ve her yerde farklı dükkanlar var. Hepsine bakmak istiyor insan...

My Chef'de güzel bir yemek yedim. Çok acıktığım için biraz bulantım olduğundan yine etli birşeyler yemek istemedim (yemem gerektiği halde) o nedenle belki 1 yıldır yemediğim bir alternatif aklıma geldi ve şinitzel sipariş verdim.

Kadıköy My Chef
15.30
1 adet tavuk şinitzel (usulüne göre limonun arasındaki tereyağı süre süre yedim)
3-4 çatal pilav
Salatanın tamamını ve patates kızartmasının yarısını yedim. Amerikan salatasını yemedim.
Sadece su içtim.
Çok acıktığım için ve erken saatte olduğundan bu kalorili yemeği yedim. Aslında pek kızartma yemem biliyorsunuz, ama çok uzun zamandır şinitzel yememiştim. Canım istedi.

Burdan çıktıktan sonra birşeyler içmek için başka bir mekana gittik. Mozaik Cafe'de güzel ve rahat bir masa bulunca hemen oturduk. Dışarıda hava çok soğuk ve rüzgarlı olduğundan gezilmiyordu malesef :(

17.00
Aşk çayı (içinde hamile birine zararı dokunmayacak meyvelerin ve baharatların karışımı olduğu için tercih ettim)

Kadıköy Mozaik Cafe Aşk Çayı

Bugün tam Cumartesi'ye yakışır bir gün geçiriyorum. Kadıköy gezmesi, bebek ziyareti, kalorili besinler, cafe sohbeti, çok hoşuma gitti ya! :)

Akşam eve gelince hala tok olduğum için yemek yemek istemedim. Ama bu Cumartesi hovardalığına devam etmek niyetinde olduğumdan denemek için aldığım meyve suyum ve cipsimle güzel bir film keyfi yapacağım, kararlıyım.

21.00
1 şişe şeftali-elma suyu (pek meyve suyu içmem biliyorsunuz, güzelmiş)
1 büyük kase Doritos Alaturca cips (en sevdiklerimden), bunun tamamını ben yedim denilebilir. Eşime koca bir tencere mısır patlattım. Ayrıca onun mısırından da biraz yedim.



Bugün başka birşey yemedim. Yediklerimle mutlu oldum ama özellikle cips fazla yağlı geldi. Eskiden kalorili yedim diye pişman olurdum, şimdi bebeğe lüzumsuz sağlıksız yemek yedirdim diye pişman oldum :( Beni affet ufaklık, annenin de bazen şımarmaya hakkı var...

Diyetisyen Serap Orak Tufan
29 Aralık Cumartesi 2012

3 yorum:

  1. Oh sefanız olsun! Ufaklığın sağlıklı yemeğe olduğu kadar annesinin mutlu olmasına da ihtiyacı var annesi oldukça keyifli bir gün geçirdiğine göre o da bu durumdan memnundur bence :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bloğunuzu zevkle takip edenlerdenim. Hamileliginiz hayirli olsun. Tirot bezi tamamen alınmış ve tiroit hormonu kullanan biri olarak doktorumun tavsiyesini sizinle paylaşmak istedim. Sabah ac karna ilacımı aldıktan sonra 30 dk kahvaltı etmiyorum. Doktorum sabah kahvaltısında ilaç emilimini etkilememek için kepekli gıdalar yememem gerektiğini söyledi. Diğer öğünlerde böyle bir kısıtlama yok. Siz de bildigim kadarıyla benzer ilacı kullanıyorsunuz. Bu konuda bir kısıtlama yapmıyorsunuz. Bu konudaki yorumunuzu öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. Serap Hanim afiyet olsun:) ne de lezzetli seyler yemissiniz :) sinitzel sevmem ama my chef in pizzalari muhtesem oluyor. Ve cips hastasiyim sizin gibi ben de:D malesef tatli da seviyorum :). Sizin hamileyken bile bu kadar guzel dikkat etmeniz ve kendinize iyi bakmaniz beni de gaza getirdi ve diyete basladim:) suan 3. Gunumdeyim ama tatli hic yemedim,diyetisyenimn diyetine bu 3 gunde cok guzel uydum ve deli gibi spor yaptim. Umarim boyle devam ederim ve vermek istedigim 5 kilomu veririm:) blogunuzu takip etmeye devam edicem,sizin yazilariniz motive ediyor beni:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...