27 Şubat Çarşamba 2013

Dünkü hazımsızlık sorunum nedeniyle bugün dikkat etmeye çalışacağım. Hatta mümkün olduğunca sade besleneceğim.

Kahvaltımı 09.15 civarında her zamanki gibi kaşarlı tost ve bir bardak süt tüketerek yaptım ve ofise gittim.

Bugün çok yoğun bir gün değil bir ara boş kaldığımda yan binadaki Active Club spor salonuna gidip üye oldum. Çünkü artık hergün düzenli olarak yürümeye karar verdim. Havalar çok soğuk ve ben de çok çabuk hasta oluyorum. O nedenle dışarıda yürümeye üşeniyorum. Eve de geç gittiğim için yürüyüş yapma imkanım yok. En güzeli yan binadaki salona üye olmak. Böylece gün içinde müsait olduğumda gidip 30-60 dakika arası sadece yürüyüş yapsam yeter. Zaten hamile olduğum için başka bir aleti kullanamam. Bu da kendime doğumgünü hediyem olsun. Çünkü Cuma günü 34 oluyorum :)

Öğle yemeğimi Değirmen'den sipariş verdim. Menüde bana uygun olarak bezelye ve bulgur pilavı vardı.

14.00
6 kaşık bezelye
7 kaşık bulgur pilavı
1 kutu ayran

Bence oldukça sadece beslendim ama inanın yine akşama kadar sindirim sorunu yaşadım. Midem o kadar yandı ki anlatamam. Arada bolca su içerek bu hissi gidermeye çalıştım ama olmadı. Galiba İnci hanım yerini değiştirdi ve midem yukarı çıktı o nedenle de reflü sorunu yaşıyorum. Yoksa bu kadarcık yediğim şeyle akşama kadar acıkmamam ve sindirememem hiç normal değil. Ara öğün bile yapmadım, çünkü hiç acıkmadım.

20.30
6 kaşık taze fasulye yemeği
1 kase yoğurt, içine 1 tane salatalık doğradım
1 dilim tam buğday ekmeği

Gördüğünüz gibi bugün ne kadar sade beslendim ve abartmadım ama midem korkunç yanıyor. Belki iyi gelir diye yemekten 1-2 saat sonra 1 küçük elma ve portakal yedim ama hiç işe yaramadı. Ben de en son 1 tablet antiasit (Rennie) aldım da birazcık rahatladım.

Bugün başka hiçbir şey yemedim. Zaten mide sorunumdan dolayı yiyecek halim yoktu. Böyle giderse yandık...

Akşam tek başıma Muhteşem Yüzyıl'ı izledim eşim bir arkadaşımızla yemeğe gitti, 23.30 civarında geldi. Yine yemiş kebapları!

Diyetisyen Serap Orak Tufan

27 Şubat Çarşamba 2013


4 yorum:

  1. 34 mü?
    serap hnm hiç göstermiyorsunuz bence hiç telafuz etmeyin :)
    mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem hamile hem de 34 yaşında bir kadını mutlu ettiniz efendim :) teşekkürler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...