26 Şubat Salı 2013

Pazartesi günlüğü malesef güme gitti. Gün kaybı olmasın diye Salı'dan devam ediyorum :)

Normalde Pazartesiler'i temizliğe gelen yardımcı kadın bugün geldi. Artık o da benim her sabah ne yediğimi bildiği için ben hazırlanırken kaşarlı tost yapmış ve sütümü de yanına koymuş :)

Kahvaltımı saat 09.30 civarında yedim.

Sonra ofise geldim, öğleden sonra uzun bir boşluğum vardı, ben de o arada 2 saatliğine hem yemeğimi yemek, hem de bir işimi halletmek için Palladium'a gitmeye karar verdim. Gittiğimde karnım çok aç olduğundan önce yemek yedim. Biliyorsunuz 2 haftadır Kitchenette'in avakadolu enginarlı salatasına takmış durumdayım. Yine aynısından yemeyi kafama koydum. Ama o kadar açtım ki bir de ana yemek siparişi verdim. Hata! Çünkü çok geldi ve çoğunu yiyemedim. Resmen köfteleri zorla yedim.


14.30
Avakadolu ve enginarlı salata (parmesan peynirli, zeytinyağlı, balzamikli harika bir tat karışımı, tamamını yedim)
2 parça zeytinli ekmek (toplamda 1 kare dilim ekmek büyüklüğünde ama yağlı ve kalorili bir ekmek)
Köfteli kebap (masama geldiğinde şok oldum çünkü zaten ben salatayı yediğimde bile doymuştum. Bunu sırf protein olsun diye sipariş verdim ama üzerinde 11 tane küçük köfte olduğunu görünce dilim tutulacaktı neredeyse. Ben bunu nasıl yerim? Neyse sipariş vermiş bulunduğum için bu köftelerin 6 tanesini zorla yedim. Altındaki yağlı pidelerden sadece minik bir dilim yedim. Ayrıca köfteler çok sarımsaklıydı. Bunu söylemeleri gerekirdi. Normalde iş günlerinde gün içinde asla sarımsaklı soğanlı yiyecekler yemem.)

Sadece  salatamı yesem kalksam iyiydi, kendime kızdım. Neyine güvenip 2. tabağı sipariş veriyorsun ki zaten çabuk doyuyorum. Hem de ağır yağlı, soslu, dev porsiyon bir yemek...

Sonrasında çok fazla hazımsızlık çektim. Hatta akşam yemeğimde sadece çorba içmeye karar verdim. Ama öyle olmadı :)

Eşimle akşam yemeği için Ataşehir'de yemek yedik.

19.30
Fırında makarna (sipariş verdiğimde sadece 1 dilim geleceğini düşündüğüm için garsona sormamıştım. Tepside pişen ve börek gibi dilimlenen bir yemek olduğunu düşünmüştüm. Ama meğerse böyle güveçte geliyormuş ve bu ortalama 2 kişilik bir fırında makarna. Başlangıçta sadece 1/3'ünü yerim diye düşünürken tadını o kadar beğendim ki tamamını yedim. Güya ben bu akşam hafif yiyecektim. Çünkü midem rahatsızdı. İşte konu hamur işi olunca tamamını yiyebiliyorum. Aynı yemek et türü birşey olsa yarısını yemezdim.)
1 kutu ayran

Çok yağlı yedim diye pişman pişman eve dönerken son bombamı pattattım ve eşimi pastaneye soktum. Bugün hamile kaprisi yapasım tuttu :) 1 tane keşkül istedim. 

Tv izlerken de 1 kase keşkülün yarısını yedim. Yarısını da eşim yedi. Yatana kadar da 2 lokma ananas ve 1 çay bardağı kadar kabak çekirdeği yiyerek bu günü kapatmış oldum. Sanırım yarın bile acıkmam artık. Karnımın şişinden nasıl yatacağım bu gece? Kabus görmem inşallah...

İşler Güçler yüzünden geç yattım, yine de sonunu getiremedim. Bu diziyi neden bu kadar geç yayınlıyorlar :(

Bugün salatam, kahvaltım hariç diğer herşey çok yağlıydı. Kapasitemin üstünde beslendim ve hazımsızlık sorunları yaşadım. Zaten sanırım artık midem yukarı doğru çıktığı için de çabuk doyuyorum ve de sonrasında yanma sorunları yaşıyorum. Yarın hafif beslenmeyi düşünüyorum.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

26 Şubat Salı 2013


7 yorum:

  1. Waw serap hnm sizden umulmadık hareketler sanırım hamileliğiniz baş gösterdi afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok bugüne mahsus birşey, yoksa hala iştahım normal. Bugün ibre şaştı :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim Serap hanım.Sizi hiç böyle yemek yerken görmemiştim.Ama bu sıralar olağan şeyler.Moralinizi bozmayın.Yaşanması gereken bir dönemden geçiyorsunuz.Ayrıca siz tedbirinizi alırsınız eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen olur evet :) tedbirini ertesi gün aldım yazacağım ;)

      Sil
    2. rabbim kucanizada almayi nasip etsin insallah benimde 2 yasinda oglum var

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...