1 Şubat 2015 Pazar

İnci 19,5 aylık, araba özçekimi :)
Bu senenin ilk beslenme günlüğü olarak açılışı Pazar günü ile yapıyorum. Hadi bakalım bu yıl kaç günüm kayıtlara geçecek?

Sabah İnci'nin kahvaltısını yaptırdıktan sonra kendime güzel bir kaşarlı-salamlı tost yaptım. İçine 2 dilim salam ve 1,5 tost dilimi de taze kaşar peyniri koydum. Ekmek olarak İHA ruşeymli ekmeğini kullandım. Yanına da 1 kupa şekersiz sade kahvemi aldım. Sonra fotoğrafını çektim (çektiğimi sanmışım :)) Tostu yedikten sonra bir ara fotoğraflara baktım ki tost most yok. Meğerse tuşa tam dokunamamışım. Ben güzel bir kare oldu diye düşünürken hayal kırıklığına uğradım.

Bugün öğleden sonra saat 15.00'de arkadaşlarımıza gideceğiz. O nedenle yemek yemedim. Kahvaltıdan sonra saat 13.00 gibi 1 tane muz yedim, 1 bardak da süt içtim.

Saat tam 15.00'de arkadaşların evindeydik. Ev sahibi diyette olduğu için ikramlar gayet diyete uygundu. Şimdiden 2 haftada 3,5 kg verdi (söylemesi ayıptır diyetisyeni benim :) ama o da diyetine çok güzel uyuyor)

Size yaptığı ikramları göstermek istiyorum, çünkü diyet yapanlar için ilham kaynağı olabilir.

Peynirli mini sandviçler (bundan yemedim)

Ton balıklı kanepeler ve kepekli  beyaz peynirli dürüm dilimleri

Sebze garnitürler

Tavuklu Sezar salatanın sossuz hali, sonradan sosu yapıldı

Migros'un hazır çiğ köftesi

Tatlının adını bilmiyorum ama galiba tahinli fıstıklıydı

Sağ köşedeki mantar, kabak, bal kabağı, pancar ve biber kızartması

Bu da bir diyetisyen olarak en büyük zaafım...
Bunlardan ne kadar yediğime gelince…


Aziz'in diş tarçınlı diş kurabiyeleri
3 parça çiğ köfte, 1/2 lavaş, 2 parça kepekli lavaş arası beyaz peynir, 2 parça kepekli ekmekli ton balıklı kanepe, tavuklu sezar salata (bundan biraz fazla yemiş olabilir), fırında kızarmış bal kabağı ve kırmızı pancar dilimlerinden biraz, sadece 2 adet badem, sadece 1 tane tatlı ve sadece 1 tane de mini mouse tarçınlı kurabiye yedim. Bir kaç tane de cips yediğim doğrudur. 2 bardak da şekersiz çay içtim. Elena'nın ellerine sağlık, herşey bence çok güzeldi ve farklıydı. Fazla miktarda yemediğimi düşünüyorum. Gayet düzgün ve sağlıklı şeyler yedim bence.

Trafik, market alışverişi, İnci'yi yedirme, yıkama falan derken eve geldikten sonra başka birşey yemedim. Arada bir kaç dilim armut yedim. Bütün işler bitip de İnci saat 23.00'de uyuyunca 1 kase organik Ada Elta yoğurt ve 1 dilim de kepekli ekmek yedim.

Sonra dayanamadım 1 çay bardağı dolusu da ay çekirdeği yedim.

Bakalım yarın neler olacak?

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

6 yorum:

  1. Ooo kimler gelmiş :) hoşgeldiniz Serap Hanım ben Büşra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) zaten blogun asıl sahipleri sizsiniz. Sadakatiniz için minnettarım :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Sakın yanlış anlamayın yıkıcı olmak degıl nıyetım sadece artık su ekmekler esmer olunca dıyet olur mantıgından cıkılsın ısterım.
    Diyette olanlar için çok da yaratıcı bır sofra oldugunu dusunmuyorum,kızartmalar cıpsler tatlılar kuruyemişler sadece klasık gunden bıraz daha farklı olmuş.
    Kuruborulceden brownıe,muzdan pudıngler yapılabılır,hurma ve kakodan cıkolata,pırasa pazı ve yulaf ezmesi unu ıle mucverler,baklıyatlardan farklı farklı salatalar,haşlanmış domates ya da yogurt dıplerı ıle sebzeler yapılabılır.Hatta karnabahardan kısır bıle oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o kadarna gerek yok :) yani kısır yeniyorsa bulgurdan yapılmalı. Bulgurdan yapılmayan kısıra kısır denmez onun adı karnıbahar salatası olur. Bence herkes bu kadar hafif atıştırmalar yapsa günlerde o kadar kalori yüklemesi olmaz. Ayrıca cips ve kuruyemiş olmadan yapılan arkadaş toplantına toplantı demem ben :) siz dediğiniz tarifleri yapın, fotoğraflarını çekin, blogda yayınlayalım :)

      Sil
    2. Serap Hanım,
      Karnabahar kısırını yemenizi şiddetle öneriyorum o zaman keşke Ataşehir Kıbrıs mesafesını azaltabılsem de sıze ıkram etsem:D Ben Kısır'ı Antakya usulü en kısır haliyle seven biri olarak bile bayıldım.Karnabahar salatası algısından çok uzak.
      Bahsettiğim tariflerin hepsini sık sık yapıyorum arzu edersenız tabı ki fotoğrafları sizinle paylaşırım.

      Sizin cips tutkunuzu biliyorum:)Çok eski bir takipçinizim.

      Sevgiler:)

      Sil
  3. MRH BEN ÖZLEM AYYY BÜYÜK BİR ŞOOOKLA OKUDUM..SİZİ AZ ÇOK TAKİP EDİYORUM VE ADINIZA ÜZÜLDÜM BAŞINIZDAN GECENLERE..GENE ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ ÇOCUĞUNUZA BİŞEY YAPMAMIŞ..VE HATIRLADIĞIM KADARIYLA SİZİ O KİŞİYE HERTÜRLÜ YARDIM EDİYORDUNUZ HATTA ZAYIFLAMA KONUSUNDA BİLE..PESS YANİ BÖYLELERİNE İNSAN BİLE DENMEZ..RESMEN ŞOK OLDUM YANİ..ÇOK GECMİŞ OLSUN TEKRARDAN..HOŞCAKALIN

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...