4. GÜN


Salı günü Etiler'de çalışıyorum. Böylelikle Avrupa yakasında olan danışanlarımın Ataşehir'e gelme zorluğu olmuyor. Haftada 1 gün kendi ofisimin dışında olmak bana da iyi geliyor. Çünkü neredeyse bütün hayatım Ataşehir'de geçiyor :)

Eee tabi ki köprü trafiğine takılmamak için Salı günleri erken başlamak zorunda! 06.30'da uyanmak zor ama İstanbul'da güne daha erken başlayan pek çok insan var...

06.45
1 fincan süt

Salı sabahı kahvaltımı arabada giderken yapıyorum. Saklama kabına 1-2 çeşit peynir koyuyorum. Yol kenarından simit de aldık mı tamamdır. 07.15'de yollara düşüyoruz...

07.30
3/4 sokak simiti (en sevdiğim şeylerden biri, ama dikkat 1 tam simit 4 dilim ekmek yerine geçiyor!)
2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir (light değil!)

09.00
1-2 çay bardağı çay (şekersiz) ve vazgeçemediğim içeceğim kahvem

Malesef sabah simit yediğim için uzun süre tok kaldım ve ara öğünü ihmal ettim :(

13.00
1/2 kase tarhana çorbası
1/2 porsiyon sulu köfte (1/2 patates,havuç ve 3-4 küçük köfte içeriyor)
2 yemek kaşığı z.yağlı patlıcan
2 yemek kaşığı yoğurt
1 dilim tam buğday ekmeği

17.00
3 adet Etiform tahıllı bisküvi
1 kupa şekersiz yeşil çay

Nasıl oldu anlayamadık ama 19.00'da Etiler'den çıkıp 19.40'da Ataşehir'e vardık. İstanbul inanılmazsın!

20.30
1 büyük kase şehriye çorbası (bol arpa şehriyeli, en sevdiğimden)
7 kaşık z.yağlı bamya
1 dilim tam buğday ekmeği

21.00
2 kupa kuşburnu çayı

22.30
1 adet elma

Toplamda yaklaşık 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Ana öğünlerimi atlamadığım ama ara öğün sayımın az olduğu bir gün oldu. 1-2 meyve ekleseydim iyi olurdu. Sebze yemeklerine bayılıyorum, her 2 öğünde de sebze yesem hiç bıkmam. Bugün yoğurdu da yemem gerektiği kadar yiyemedim. Ama sütümü içmeden evden asla çıkmam :) Fena değil oldukça düşük kalorili bir gün oldu. Bu haftaki planlarıma şimdilik uyuyor gibiyim...

22 Şubat Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. böyle diyet yapmak çok keyifli görünüyor :) ızgara köfte girince işin içine nefret ediyorum diyet yapmaktan. ben evde hergün ızgara köfte nasıl yiyebilirim ki ?

    YanıtlaSil
  2. Diyet kişiye özel bir beslenme şeklidir. Çok haklısınız her günümüz aynı geçmiyor. Seçenekleri çoğaltıp kişinin sosyo-kültürel hayatına uyarlamak gerekir. Bu şekilde başarıyı arttırabiliriz...
    Yorumunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...