7 Mayıs 2014 Çarşamba beslenme günlüğüm

İnci Robin Cook'da
Ohh nihayet dün gece güzel uyuyabildim. İnci geç yattığı için gece sadece 1 kez uyandı ve sonra sabaha kadar uyudu. Ben de bu şekilde uykumu almış oldum. Günlerdir yaşadığım sefillikten sonra sabah modum iyi bir şekilde uyandım. Ancak trafo bakımı olması nedeniyle kalktığım zaman evde elektrik yoktu. Neyse su olmamasından iyidir :)


Kahvaltıda yediklerime gelince...
2 dilim peynir (biri tam yağlı Ezine diğeri de İzmir tulumu)
3 tane siyah zeytin
Domates, salatalık
2 dilim organik tam buğday ekmeği (Halk ekmek)
Maalesef süt alamadığımız için yine çay içmek durumunda kaldım :(

Ofise gidince yoğunluktan kahve içmeye fırsatım olmadı ama zaten uykumu aldığım için ihtiyacım da olmadı. Bugün gelen herkes çok güzel kilo vermişti. Verimli ve mutlu bir gün oldu. Öğleden sonra programım boş olduğu için önce eve gidip İnci ve annemi aldım, tatlı yeğenim Berra da bizimleydi. Hep beraber Brandium'a gittik.

Yemek yememiz saat 15.00'i buldu. O nedenle çok acıktık ve her çok acıkan insan gibi canımız hamur işi yemek istedi. Belki 1 saat daha erken gidebilsek daha hafif bir şey yeme eğilimim olurdu ama şu an şekerim çok düştüğü için pizza yemek istedim. Brandium'da ki Robin Cook'a gittik. Bu restoranı çok seviyorum. Hem mekan, hem yemekler hem de çalışanlar çok çok iyi.

zeytinlerini yemedim
15.00
1 Carnivora pizza (mantar, et, mısır, zeytin ve kurutulmuş domatesli. Bu pizzanın yarısını yedim. Yani 4 dilim kadar)
1 bardak ayran
Bir de yemekten sonra bu harika görünümlü ve tadı da bir o kadar güzel olan tiramisudan birkaç kaşık yedim. Yanında bir de az şekerli kahve içtim.



Sonra mağazaları gezdik. Neyse ki bu şekilde bolca da yürüyüş yapmış oluyoruz.

Lokumu da yedim :)


Akşam yemeği için evde sağlıklı şeyler olmasına rağmen eşimin de isteği üzerine lahmacun siparişi verdik.

19.30
1 adet lahmacun
1 bardak ayran

Güya bugün dikkatli beslenecektim ama maalesef her 2 öğünde de hamur işi yedim :( Neyse ki porsiyonlarını büyük tutmadım. Ayrıca günümün bir kısmı da ayakta geçtiği için normalden fazla kalori harcadım. Bu da diyetisyen tesellisi :)

Yemekten sonra tek şekerli bir kahve daha içtim.

Dikkat ettim de hiç meyve yememişim. O nedenle evde yeşil erik buldum ve bolca yeşil erik yedim. Ekşi olduğu için en fazla 15 tane falan yemişimdir. Saymadım, ayrıca tuza da batırmadım.

En düşük kalorili meyve!!! yeşil erik


Diyetisyen Serap Orak Tufan

7 Mayıs 2014 Çarşamba

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...