Bir YouTuber doğuyor ;)

Sevgili blog dostlarım,

Durdum durdum, bugün size bir haber vereyim diye blog yazısı yazmaya karar verdim. Bir de baktım ki yarın aynı zamanda blogun yıldönümü imiş :) Tam 7 yıldır yazdığım, sizin de takip ettiğiniz blogumuzun yıldönümü kutlu olsun :) nice yıllara...

Tabi ki kişisel yoğunluğum, bunalımlarım ve bir takım nedenlerim yüzünden son yıllarda düzenli yazamadım ve burayı ihmal ettim, biliyorum ama teknolojinin seyri de değişiyor tabi. Artık eskisi gibi blog okuyan da kalmadı. Herkes daha çok İnstagram ve YouTube kullanıyor. İşte bu yüzden ben de kendime bir YouTube kanalı açmaya karar verdim. Ve yaklaşık 2 haftadır boş zamanlarımızda video çekmeye başladık. Hatta bu konudaki ilk tanıtım videomuz da Video Eğitim kanalında yayına girdi. Youtube için beraber çalıştığım arkadaşım, hocam, ortağım Haluk Hoca ile benim kanalın videolarını çekip biriktiriyoruz şimdilik. Çok yakında yayınlayacağız. Beni artık YouTube kanalımdan da takip ederseniz çok sevinirim. Hatta şimdiden takibe başlayın ki yayına geçtiğimizde haberiniz de olsun ;) Lütfen benim kanalım için bir tık :)

Şu ana kadar Haluk hocanın kanalındaki videomuz 4900 kez izlendi. İzleyen ve beğenen herkese çok teşekkür ediyorum. İzlemek isterseniz bir tık yeter ;)

Haluk Tatar/Video Eğitim

Ayrıca henüz gizli olan bir projede de karşınızda olacağım. Şimdilik o gizli kalsın, tamamlanınca onun da duyurusunu yapacağım.

Gördüğünüz gibi aslında boş durmuyorum, eylemlerim devam ediyor ;)

bu da çekim arkası :)
Görüşmek üzere...

Diyetisyen Serap Orak
18 Şubat 2018

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

2 yorum:

  1. Çok mutlu oldum Serap Hanım, sizden güzel işler bekliyoruz. Sevgiler😊😊

    YanıtlaSil
  2. Youtube'da çok başarılı işler dönüyor. İnsanlar artık okumak değil izlemek istiyor. Bu da Youtube'un popülerliğini bir anda arttırdı. Umarım başarılı işler çıkarırsınız.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...