13 Haziran 2012 Çarşamba

Bugün tatil günüm, geçen sene de yazın haftada 1 gün kendime tatil günü vermiştim hatırlarsanız. Çünkü sezonun yoğunluğu o kadar bunaltıyor ki artık hafta içi fazladan bir tatil gününe ihtiyaç duyuyorum. Zaten 1 günü kapatsam da diğer günler randevularıma yetiyor...

Bu sabah 09.30 civarında kalktım. Oyalana oyalana kahvaltımı hazırladım.

10.30
1 adet Comte peynirli tost
1 fincan süt (her sabah içiyorum biliyorsunuz)
1 adet domates (üstüne biraz tuz ektim çünkü yazın tansiyonum düşük oluyor)

Saat 12.00 civarı evden çıktım yürüyerek ofise geldim. Ofise gelirken çok güzel bahçelerin ve çiçeklerin yanından geçiyorum. Bugünlük bu fotoğrafı çektim.

Ofiste biraz işlerim ve bir arkadaşımla görüşmem vardı. Gelmişken bu günkü blog yazımı da yazdım.

Günün ilk kahvesi
13.00
1 kupa hazır kahve (şekersiz)

Sonra arkadaşımla beraber bir kahve daha içtim.

14.00
1 fincan Türk Kahvesi (tek şekerli)
1 adet kuru kayısı

Birazdan ofisten ayrılıp başka işlerimi halletmek üzere bu sıcakta koşturmalarımı yapacağım. Annem Ankara'dan otobüse bindi. Sanırım saat 18.00 civarı gelmiş olur. Onu almaya gideceğim...

Şimdilik bu kadar. Herhalde arada yemek de yerim :)

Önce Ataşehir içinde yapılması gereken işlerimi hallettikten sonra Palladium'a gittim. Alınması gereken şeyleri alma derdiyle aç aç gezdiğim için tüm enerjim tükendi. Ha şimdi, ha birazdan yerim derken saat 17.30 oldu. Artık akşam yemeği yaklaştı ufak birşey yiyeyim diye düşündüm. Saray'da çorba içmeye karar verdim...

17.30
1 kase tavuk etli şehriye çorbası (kasenin kenarı kırıktı, asla böyle servis yapılmamalı. Hem sunum olarak hoş değil hem de belki kırılan parça yemeğin içine düşmüş olabilir. O nedenle aşkolsun Saray Muhallebicisi! Kırılan kaseyi atmak seni batırmaz ama müşterinin gözünde değerin artar. Bak şimdi karizmayı dağıttın! Bir seferinde başka bir restoranda yemek yerken babamın pilavından kırık cam çıkmış ve diline batmıştı. Her şey olabilir, çiğnemeden yutsa belki yemek borusuna da zarar verebilirdi... Daha neler neler...)

Çorbamı yerken annem aradı, Ataşehir'e gelmiş. Son lokmalarımı nasıl yediğimi hatırlamıyorum bile. Parayı masaya bırakıp fırladım. Kadın Ankara'dan geliyor (hatta Antalya'dan) ben hala alışveriş derdindeyim :)

Şansıma kardeşim Palladium civarındaydı beni de aldı, annemi de aldık bizim cehennem sıcağı evimize gittik. Biraz hasret giderdikten sonra yemek yedik. Eşim hem mesai hem de yüksek lisans derken her zaman geç geliyor...

19.00
7 kaşık zeytinyağlı kabak yemeği
3-4 kaşık yoğurt (fotoğrafı çektikten sonra ayran içmekten vazgeçtim)
3-4 kaşık dolusu çoban salata
1 dilim beyaz ekmek

Gayet sağlıklı bir akşam yemeği sonrasında annemle sohbet ederken biraz meyve yedim..

22.00
3 adet taze kayısı

Bundan sonra atıştırma damarım tuttu ben de ona uydum. Malesef bir diyetisyen olarak size bugün örnek olamayacağım :(

23.00
1 küçük kase çekirdek (1 aida çay bardağı dolusu olabilir)
1 paket biftek aromalı fırınlanmış çubuk cips (orta boy paketin hepsini ben yedim malesef!)

Yedikten sonra pişman oldum ama artık faydası yoktu. Bunun cezasını yarın sabah kahvaltı etmeyerek kendime vereceğim. Başka yolu yok!

Bolca su içtim, sayamadım artık...