7 Ocak Pazartesi 2013

Kaldığımız yerden davam edelim bakalım...

Bu sabah 08.30'da kalktım. Pencereden baktığımda kar falan görünmüyordu, tam tersine hava da oldukça açıktı. Yarım saat sonra lapa lapa yağmaya başladı ama sadece 10 dakika sürdü.

Kahvaltımı evde yaptım, 2 dilim tam buğday ekmeğimin arasına beyaz peynir koyarak tost yaptım. Kaşar peynirim kalmamıştı. Yanında 1 bardak soğuk sütümü de içtim. Light süt değil, unutmayalım...

İlk randevum 10.00'da olduğu için ofise 09.40 civarında geldim. Ben gelirken kar yağmıyordu ama twitter ve facebook dan aldığım haberlere göre Avrupa yakası kara teslim olmuş bile. Burada şimdilik birşey yok derken kar başladı. Ama ne kar! Göz gözü görmüyor, o derece lapa lapa...

Kar nedeniyle Digitürk bozulmuş, bekleme odamda Joy fm açamadım :( sessiz bir gün geçiriyorum...

Öğle yemeğimi evden getirmeye üşendiğim için Değirmen'den sipariş verdim. Ama artık yemek seçerken çok zorlandığımdan dışarıda yediklerimden çok mutlu olamıyorum. Yine de protein olsun diye etli yemeği tercih ettim.

13.00
1 kase ezogelin çorbası
Çoban kavurma (sadece yarısını onu da zorlana zorlana yedim)
2-3 kaşık pirinç pilavı
2-3 kaşık yoğurt

Malesef et yemekten memnun olmadım. Akşam evde yiyeceğim sebze yemeği için sabırsızlanıyorum.

Öğleden sonra arkadaşım geldi beraber sıcak birşeyler içtik. Midem kötü olduğu için ben 1 kupa nane limon çayı içtim.

Bu arada Ataşehir'de hava gittikçe soğuduğu için yollardaki karlar tutmaya başladı. Akşamki randevularım iptal olduğu için eve erken gitme fırsatım oluştu. Arkadaşımın eşi bizi almaya geldi ve eve beraber döndük. Bu havada taksiler müşteri seçtiği için eve dönmem zor olacaktı iyi ki beni bıraktılar. Hamile bir kadını bu karda eve bırakarak çok büyük sevaba girdiler gerçekten :)

Eve gelince hemen ağzıma 1 tane kuru kayısı, 1 tane de incir attım. Arkadaşımın getirdiği çikolatalı incir çok güzel ve sağlıklı bir ikramlık. Yingari markası bence çok başarılı olmuş. Tavsiye ederim :)


kutu da çok orjinal
Birazdan bir portakal yemeyi düşünüyorum. Hem karnım acıktı hem de biraz şekerim düştü. Eve dönen herkese bu karlı trafikte kolaylıklar dilerim...

17.30 sularında portakalımı da yedim



Evde yemek olduğu için yemek yapmak zorunda kalmadım. Dün kardeşimle beraber lahana sarması yapmıştık. yedik bitti ama kalan parçalardan içine 1 adet de kabak doğrayarak yemek yapmıştım. Mercimekli bulgur pilavı da var...

19.00
1/2 kase ekşili köftenin suyundan (bu yemek bitti)
5 kaşık lahana-kabak yemeği
5-6 kaşık yeşil mercimekli bulgur pilavı
3 kaşık yoğurt
birkaç çatal havuç-kırmızı lahana salatası

Yemekten sonra uzun süre birşey yemedim. Saat 23.00 civarında 1 adet elma yiyerek güne son verdim (1 dilimini eşim yedi). Bugün biraz geç yattım çünkü festival kanalında Hayata Çalım At diye güzel bir film vardı. 01.00'de bitti. Neyseki yarın işe gitmeyeceğim...



Diyetisyen Serap Orak Tufan
7 Ocak Pazartesi 2013

2 yorum:

  1. merhaba, blogunuzu ve tweetlerinizi severek takip ediyorum, acaba H..life ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz, kendim kullanmak istiyorum sizin görüşlerinize değer veriyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) malesef o ürünleri tavsiye etmiyorum ama kullanıp kullanmamak sizin kararınız tabi...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...