11 Ocak Cuma 2013

Bu hafta 2 gün evde olmanın bir sonucu olarak bugün de yoğun bir randevu programım var ve hepsi sabaha yığılmış durumda. Öğleden sonra ofis dışında işlerim olacak, akşam da arkadaşlar gelecek. Erken gidip evi biraz toplayım bari :)

Bu sabah ilk randevum 09.00'daydı. O nedenle 07.45'de uyandım. Saat çaldıktan sonra yatarken ufak bir kıpırtı hissettim sanki. Acaba ufaklığın hareketlerini hissetmeye başlamış olabilir miyim yoksa yanıldım mı bilmiyorum. Okuduklarıma göre zayıf kadınlar daha erken hissedebiliyorlarmış. Gerçi ilk gebelik ise yine hissetmek zorlaşıyormuş ama. Bizimki sağlam bir tekme atana kadar ben ne olduğunu anlayamayacağım galiba :)

08.15
2 dilim tam buğday ekmeği ile yapılmış kaşarlı tost
1 bardak süt

Erken kahvaltı yapınca çok çabuk acıkıyorum. 11.30'a kadar zor dayandım bir ara öğün yapmamak için

11.30
4 adet kuru kayısı
4 yarım parça ceviz



Şu an 12.17 ama hala çok açım. Bu ara öğün beni idare etmedi...
Bu arada Ataşehir'de şakır şakır yağmur yağıyor. 1 hafta içinde 2. mevsim olayı...

Randevularım 13.00'de bitince yağmurun yağmasına aldırış etmeden kendimi sokağa attım. Şemsiyem de yokmuş ofiste ama şapkam olduğu için sorun olmadı. Önce karnım çok acıktığı için yemek yemeye gideceğim. Sonra da kendimi enerjik hissedersem de Palladium'a ...

Lebeniye Çorbası- Shorba
Ataşehir'de Shorba'ya gittim. Buranın yemeklerini seviyorum.

13.30
1 büyük kase lebeniye çorbası (içinde buğday, nohut, tavuk eti, yoğurt ve nane var. Bu çorba favorilerim arasında. Porsiyon o kadar doyurucuydu ki ana yemek sipariş vermeme gerek kalmadı.)
2 dilim kadar zeytinli ekmek (çörek desek daha uygun olur)
1/2 dilim de acılı salça sürülmüş beyaz ekmek

Çorba o kadar içimi ısıttı ki Palladium konusunda kesin karara vardım. Gidip biraz alışveriş yapayım bari :) Canavar gibi oldum :)

Palladium'da dolana dolana biraz serseme dönünce hem ara öğün olsun hem de dinleneyim diye bir yer aradım ama çoğu kahve mekanı dolu olduğu için bir türlü yer bulamadım. En sonunda Tchibo'da yer buldum. Zaten buranın kahvelerini seviyorum. Artık sade değil sütlü kahveleri içiyorum. Zaten çok nadiren kahve içiyorum.

16.00
1 orta boy fincan latte'nin neredeyse tamamını içtim, ama biraz bıraktım çok geldi
1 minik kalp şeklinde çikolatalı cheeesecake (çok beğendim, hem tadımlık porsiyonu büyük değil, hem de lezzetli)

Sonra ofise döndüm ve blogumu tamamladım. Görüyorsunuz çok azimliyim. Bu sefer ucunu kaçırmayacağım. Günü gününe yazacağım :)

Eve gidince 18.30 gibi acıktığım için 1 dilim tam buğday ekmeği üzerine 1 üçgen peynir sürüp yedim, o da yetmedi 4 tane de kuru kayısı yedim. Böylelikle kan şekerimi birazcık yükseltmiş oldum. Arkadaşlarımız ve yemek siparişleri geç geldiği için akşam yemeği biraz sarktı. Bu akşam pizza-noodle akşamı olacak, ben pizza yiyeceğim.

21.00
3 dilim (dominos orta boy) ince hamur karışık pizza (önce 2 dilim yedim, kesmedi 3. dilime geçtim)
1/2 kadeh kırmızı şarap (3-4 aydır ilk kez içiyorum)
1 çatal eşimin noodle'ından da yedim.

Akşam boyunca biraz cips ve kuruyemiş tüketimim de oldu. Bu akşam tam bir free Friday :)

İlerleyen saatlerde Simla'nın geçmiş doğumgünü için bir de pasta keselim dedik. Değirmen'den çilekli pasta almıştım. Gerçekten çok tazeymiş. Açıkçası beni görüntüsü ve çilekli olması cezbetti. Hamilelikte bir çilek merakı aldı gidiyor :) mevsimi olmamasına rağmen 2 ay öncesinde birkaç kez alıp yemişliğim var.

23.00
1 küçük dilim çilekli pasta




Yattığımda 01.30 civarıydı ama pek uyku tutmadı...

Diyetisyen Serap Orak Tufan
11 Ocak Cuma 2013

8 yorum:

  1. Muhtemelen bu haftadan itibaren 200 kalori extradan almadiniz icin aclik hissi olusuyor.son 3 ayda da 300 kalori almaniz gerekecek siz daha iyi biliyorsunuz inat etmeyin yiyin korkmayin kilo almayacaksiniz.sabah kullandiginiz euthyrox sayesinde metabolizmaniz daha da hizli calisiyor bunu ikiz annesi soyluyor guvenin bana .sabahki hareketlenme muhtemelen psikolojik 20. Haftada icinizde balik kipirtisi olacak az kaldi endiselenmeyin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız ek kalori almam gerekiyor ama o kadar yiyemiyorum, hem iştahım az hem de çok çabuk doyuyorum :)ikizlerle kolaylıklar dilerim :) sevgiler...

      Sil
  2. bence ufak ufak hareketlenmeye başlamış böyle göz seğirmesine benzer bi bişey olarak başlıyo zaten büyüdükçe kıpırtılar tekmeye dönüşüyo sonra ii ce büyüyünce resmen içinizde dönerken canınızı acıtcak okadar güçleniyo ama muhtelemen iştahınız bebek büyüdüğü için artmış durumda bence kendinizi frenliyerek ii yapıyosunuz son aylara saklayın kilo almayı hem ozaman gerçekten bebek daha büyüyor hemde sizin kilo alımınız hızlanıyor kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de iştahımı ilerleyen aylara saklıyorum :) hazır yokken fazla yemeyim, nasılsa bebek büyürken açılacaktır. Ama o zaman da dikkat etmeyi düşünüyorum. Sevgiler...

      Sil
  3. Serap Hanım merhaba size birşey sormaik istiyorum ben 163 boyundayım ve 42 kiloyum herhangi bir metabolik rahatsizlıgım yok kilo almak için geceyatmadan neler yiyebilirim acaba bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef çok düşük kilolusunuz :( ve bunu sadece gece ek birşeyler yiyerek düzeltemezsiniz. Beslenmenizin baştan sona düzenlenmesi gerekir. Kilo almak kolay değildir...

      Sil
  4. ilerleyen aylar için dikkat etmek,yeterli ama abartmadan beslenmek en güzeli.sizde en doğrusunu yapıyorsunuz.sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten herkese örnek de olmam gerek bir yandan. Ama o kadar da baskılamıyorum kendimi sonuç olarak canımın istediği şeyleri yiyorum. Açıkcası şu ana kadar anladığım kadarıyla hamilelikte fazla yemek tamemen psikolojik olmalı, çünkü öyle bir ihtiyaç doğmuyor bence..
      İlginiz için teşekkürler, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...