24 Mart Cuma 2017

Bugün güne çok kötü başladım. İnci ile sık sık yaşadığımız "okula gitmicem" tartışması sağlam bir sinir krizine dönüştü. Bu sefer kriz geçiren ben oldum. Ben bile kendimden korktum. Çoğu annenin anlayacağı üzere bazı günler tamamen sabrınız tükeniyor ve tartışmaları yönetemiyorsunuz. Sonra da bildiğiniz üzere neden bu kadar bağırdım veya sinirlendim diye kendi kendinize azap çekiyorsunuz. Daha işe gitmeden böyle bir sabah yaşayınca tükenmişliğin dibinde, dokunsan ağlayacak bir şekilde, aç aç ofise gittim.


Evde sadece 1 bardak süt içtim. Ofisin önünden 1 tane poğaça aldım. İlk randevumdan sonra 2 fincan filtre kahvemle beraber 1 tane patatesli poğaça yedim.


Öğleden sonra 1-2 randevum iptal olunca arkadaşımla beraber Watergarden'a yemeğe gittim. 1 porsiyon döner dürüm yedim. Dürümün içine patates kızartması koymamalarını rica ettim. Tabaktakilerden de sadece 1-2 tane yedim. Salata tamamen yağsız olduğu için üzerine biraz hardal sıktım. Hardalı çok severim. Çoğu yemekle yakışıyor bence.

Yemek sonrası şekersiz 1 bardak çay içtim.

Öğleden sonraki randevularım için tekrar ofise döndüm. Ofiste başka birşey yemeye zamanım olmadı. Hava çok güneşli olsa da çok serindi, hatta soğuktu denebilir. Çok rüzgar vardı.


İnci kalmak için babasına gidince ben de kendime 2 dilim biftek pişirdim ve salata yaptım. Yanında 1 dilim de ekmek yedim. 2 dilim yiyebilirdim ama öğlen dürüm yediğim için dikkat ettim. Sonra mutfağa girip çıkarken 5-6 adet badem yedim.


Bütün akşam evde bir sürü iş yaptım. Hazır İnci yokken onları hallettim. 2 makine çamaşır yıkandı, onları astım. Evi topladım, köfte yapıp buzluğa attım. En sonunda bilgisayarımın başına geçtim. Önce kendime 1/2 kadeh kırmzı şarap (Yazgan/Dolce Vita beğendim) aldım. Şişenin dibinde bu kadar kalmış maalesef :( birkaç gün önce bir arkadaşımla şarap pizza keyfi yapmıştık da ;) Biraz leblebi ve 15 iri tane siyah çekirdekli kuru üzüm de yedim.

Birazdan yatarsam kendimi kurtarmış olurum. Yok tv izlemeye veya sosyal medyaya takılırsam bu işin sonu çekirdek yemeye varabilir. Hadi bakalım...

Not : Yattım ve yemedim :)

Diyetisyen Serap Orak

24 Mart Cuma 2017

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

2 yorum:

  1. Merhaba Serap hanim tekrar yazmaniza cok seviniyorum..Mevsim geçişlerinde sizde saç dökülmesi problemi yaşıyor musunuz? Bu konuda ne gibi önlemler alıyorsunuz dökülmeyi durdurmak adına..Yazmadiginiz dönemde kilonuzda herhangi bir değişiklik oldu mu merak ettim :)))) Öpüyorum sizi ve tatlı kızınızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de saçlarım çok dökülür ama özel birşey yapmıyorum. Hayatımda en az özen ve vakit ayırdığım konu saçlarımdır :) ayrıca bende hipotroidi olduğu için zaten saç ve tırnak sağlığım çok iyi sayılmaz. Altında yatan bir troid sorunu da olabilir. Bence bir test yaptırın. Kilom gayet iyi, son günlerde tartılmadım ama 55-56 civarında olduğumu düşünüyorum. Sevgiler bizden :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...