Bloga dönüş yazısı

Merhaba canım blogum ve blog okuru dostlarım,

Artık taciz yorumlarınıza son vermek için bilgisayarımın başına oturdum. Çok da haklısınız, yaklaşık 2 ay kadar ara verdikten sonra artık yazmaz diye düşünenleriniz olmuştur. İnanın yazmamak aklımdan bile geçmedi. Aksine yazamadıkça, zaman ayıramadıkça ve o moda giremedikçe ne kadar huzursuz oldum tahmin edemezsiniz.

Biliyorsunuz blogu bir iş olarak görmüyorum. Diğer bloggerlar gibi değilim, bundan bir gelir elde etmiyorum, ürün pazarlama ve reklamı yapmıyorum. Şu ana kadar 1 kez bile blog reklamı almadım (kenarda çıkan Google adwords hariç). Sadece kafama göre, sevdiğim ve beğendiğim şeylerden bahsediyorum. Hatta bazen blogun temasından saptığım bile oluyor. Sadece diyet ve beslenme konuları yazmak bence çok sıkıcı olabiliyor. Bu nedenle herşeyden biraz bahsetmeyi seviyorum. Yani tamamen gönüllülük ve açıklık prensibine bağlı kalarak sürebilen bir blog bu. Haliyle blog yazarının psikolojisi çok önemli.

Şaka maka 2011 Şubat'tan beri 5 yıldır bloggerım. İyi ki de yazmaya başlamışım. Bence bazı insanların mesleği ne olursa olsun içinde bir yazma aşkı olunca kıyısından köşesinden bu işlere bulaşıyor. Çocukluğumdan beri şiir yazarım, bazen iç dökme hikayelerim de olur, sonra silerim. Ama blog yazmak çok farklı bir şey. Bir kez, yayınla düğmesine basınca herkesin okuyabileceği bir yazı haline dönüşüyor. Çok heyecanlı birşey :)


İnsanlar sevdiği şeyleri yapmalı, okumalı, yemeli, izlemeli, konuşmalı, yazmalı vs... Yazdıklarımdan okuduğunuz kadarıyla çoğunuz ruh halimi çok iyi biliyor olmalı. Ancak daha önce evli olduğum için çok fazla özel hayata ait duygu ve düşüncelerimi paylaşmıyordum. Bu da bence yazma özgürlüğünü kısıtlayan birşey ki ben kısıtlanmaktan hiç hoşlanmam. Bundan sonra belki daha özgürce kendimi ifade edebilirim. Kimsenin alınıp kırılması söz konusu olmaz. Sonuç olarak 7 Şubat'ta resmi olarak boşanmış bulunuyorum. Yazmadığım son 2 ayda hayatımda çok yoğun stres, duygu ve kafa karışıklığı yaşadığım bir dönemdi. Aranızda boşananlar varsa beni daha iyi anlayacaktır. Her ne kadar isteyerek ve anlaşmalı bir boşanma süreci yaşasam da ister istemez durumdan etkileniyorsunuz. Kafanız dolu oluyor, endişeleriniz oluyor, beklentileriniz oluyor vs.

Biliyorsunuz ben çok olumlu bir insanımdır, bu dönemde de yakın dostlarım ve ailem sayesinde yoğun bir trajedi yaşamadım. Annem bazen trajedi yaratmaya kalksa da onu sakinleştirmek bana düştü. İşime gücüme baktım, aldığım kararın ve seçtiğim hayatın arkasında durdum. Önüme baktım yani. Hayattaki en önemli prensiplerimden biridir. Geçmiş geçmişte kalmıştır, yaşamaya devam...

Bu blog ileride kızım için de hakkımda bilgi edinebileceği bir kaynak olacağı için yazmaya devam etmek istiyorum.

Bu arada başka neler mi oldu? Blogun 5., şirketimin de 8. yıldönümü oldu ve ben yine kutlamayı unuttum :) 38 . doğum günümü kutladım ama ;) hem de ne kutlamaydı... Zihinde ve kalpte öyle kalacak.


İnci uyuduktan sonra çok fazla film izlemeye başladım, bu aralar az okudum. Ama çok güzel kitaplar aldım sırayla okumaya devam edeceğim. Artık biraz daha normale döndüğüme göre blog da yazarım herhalde.

Bu arada online diyet çok tuttu, reklamını yapmamama rağmen dönüşler çok mutlu ediciydi. Herkese çok teşekkür ederim. Yenilikler yapmaya devam edeceğim. Yeter ki içimizdeki tutku yok olmasın. Bu hayat başka türlü güzelleşmez. Umarım bu biraz bulaşıcıdır ve benim gibi insanlardan diğerlerine bulaşır.

Hazır mıyız blog? Show must go on ;)

Sizi özlemişim :)

Sevgilerimle...

Diyetisyen Serap Orak

14 Mart 2017 Salı

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

12 yorum:

  1. Blogunuzu uzun zamandir takip eden biri olarak oncelikli hakkinizda hayirlisi siz guclu birisiniz. Tekrar yazmaya baslicak olmaniza da cok sevindim. Haydi bakalim....

    YanıtlaSil
  2. Serap Hanım sabah haberlerden sonra baktığım tek sayfasınız :) döndüğünüze çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Zor bir dönemden geçmişsiniz anlaşılan bundan sonra herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle,,,

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden sildiniz?

      Sil
    2. Aaa ben silmedim, neden silinmiş anlamadım :( tuhaf... Siz yazmasanız farkında değilim. Nasıl oldu acaba gerçeken anlayamadım. Çok özür dilerim...

      Sil
    3. Ben sildim. Yazıyla alakasız olduğunu düşündüm. Ekleme yapamayınca sildim. Sizin suçunuz değil. Sizi güzel yazılarınızı severek okuyorum

      Sil
  5. Yeni yazılarınızı merakla bekliyorum. Bu kadar ara vermeyin olur mu?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...