28 Mart Salı 2017

Salı günüme hoşgeldiniz :)

Bugün İnci'yi okula götürdükten sonra eve gelip yeniden yattım çünkü ilk randevum saat 12.00'de idi.  10.30'a kadar uyumak bana çok iyi geldi. Burada uyku fırsatı olmayanlardan özür diliyorum. Başka bir hayatta belki :)


Bu sabah canım tost yemek istedi. 11.00'de 1 bardak günlük süt eşliğinde, içine 2 dilim cheddar peyniri koyduğum tostu yedim. Eriyen peynire bayılıyorum.

Ofise gidince filtre kahvemi yaptım ve büyük bir keyifle içtim. Öğle kahvesi oldu yani.


Aniden akşamki randevularım iptal olunca işim biter bitmez kuaförümü arayıp saçlarımı kestirmeye gittim. Ancak arada hiç zaman olmadığı ve de çok acıktığım için mecburen ofisimin altındaki Mc Donalds'tan 1 tane cheeseburger yedim. Yanında başka hiç birşey almadım. Hızlı hızlı yiyip kuaföre koştum. Fast food bunun için var :)

Yarın ofiste fotoğraf çekimim olacağı için saçımda biraz değişiklik yapmak istedim. Boyu aynı kaldı ama biraz kat verdirdim. Güzel oldu bence ;)


Kuaförde 1 fincan şekersiz Türk kahvesi içtim.

Her zamanki rutinde İnci'yi okuldan alıp eve geldim. Önce ona yemek yedirdikten sonra kendim yemek yedim.


1 tabak sulu köfte ve yanında 1 dilim ruşeymli ekmek yedim.

Mutfağa girip çıktıkça 15 tane siyah kuru üzüm ve 2 tane kuru kayısı yedim.


Yemekten sonra tam doymayında 1 dilim ruşeymli ekmek ve 1/2 kase ev yoğurdu da yedim.

İnci uyuduktan sonra blog yazmayı da bitirince 1 kase ay çekirdeği yedim. Pişman değilim :)


Diyetisyen Serap Orak

28 Mart Salı 2017

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

4 yorum:

  1. Bende kendime hedef koydum Ramazan Bayramı'nda alacağım yeni kıyafetler 2 beden küçük olacak diye inşallah başaracağın bu defa

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun Serap hnm :)

    YanıtlaSil
  3. bende size özenip bi blog oluşturdum bakarsanız çok sevinirim pek bilmiyorum düzenleme filan zamanla oturcak :) http://bitmeyendiyet.blogspot.com.tr/2017/03/baslayalm-bakalm-tabi-dun-regaip.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Serap Hanım, 2014'ten beri sıkı takipçinizim :) Size danışmak istediğim şey şu. Kavanozda sayılan bebek mamalarına bayılıyorum. 20 yaşındayım :) Size biraz garip gelebilir ama özellikle meyveli olanları çok seviyorum. Yememin sağlığıma bir zararı olur mu sizce? Günlük meyve hakkımın yerine tüketebilir miyim? Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...