24 Nisan Pazartesi 2017

Merhaba sevgili blog dostlarım,

Yine yazamadım uzun zamandır, çok güzel beslendiğim, güzel yemekler yaptığım günler de oldu ama sonra araya hastalıklar girince yine koptum. Tuttuğum yerden devam edeyim bari :)

2 hafta kadar önce ağır bir mide gribi geçirdim. Olay İnci'nin bir gece saat 02.00'de tepemden aşağı 2 kez kusmasıyla başladı. O atlattı bana geçti. 1 hafta aşırı bulantı ve mide ağrısı yaşadım. İlk 2-3 gün kustum da, yemek de yiyemedim. Bir ara ishale çevirdi. Sonra düzeldim ama tam 1 haftamı aldı. O 1 hafta yemek yiyemeyince sonraki hafta biraz abartılı yemiş olabilirim :)


Az önce aç karnına tartıldım, eh fena değil. (55,9) Kilo olarak hala istediğim kiloda değilim ama sanırım düzgün beslendiğim için yağ oranım (21,6) düşük çıkıyor. Geçenlerde instagrama bir fotoğraf koymuştum. İnci botumun içine oyuncak kaplumbağa koymuştu. Bugün de bu gülen yüz çıkartmasını koymuş :) Tartılmak için botumu çıkarınca gördüm.


Bu sabah 09.30 gibi evde tost yaptım. 2 dilim ruşeymli ekmek arasına 2 dilim cheddar peyniri koydum. Yanında da 1 bardak süt içtim. Geçen hafta her sabah simitçiden poğaça alıp yemiştim.

Ofise gelince kendime 1 kupa filtre kahve yaptım. Artık kahvemi kendim çekiyorum. Bir arkadaşımdan 2. el kahve makinesi ve kahve öğütücü aldım. Bir kahvesever olarak taze taze kahve çekmenin keyfine doyum olmuyor diyebilirim.

Az önce işlerim bitince 10 tane fındık yedim. Şu an çok açım ama önce Migrosa gidip alışveriş yapacağım. Eve gidince birşeyler yerim artık.

Eve varınca 1 dilim ekmek üstüne 1 dilim cheddar peyniri koyup yedim. Aldıklarımı yerleştirip hemen karşı binamız olan anaokulundan İnci'yi aldım.


Hemen mutfağa girip yemek hazırlamaya koyuldum. Uzun zamandır hindi pişirmemiştim. Bugün marketten hindi aldım. Çok sağlıklı bir et türüdür hem kolesterolü yok hem de kırmızı et gibi. Denemenizi tavsiye ederim.


Kendime bolca salata yaptım, üzerine bolca kırmızı acı biber turşularından serptim. Daha önce aldığım ve 1 kavanoz bitirdiğim bu acı biber turşusuna bayıldım. Markası Kühne. Hindi, makarna ve salata ile harika bir akşam yemeği keyfi yaptım.


İnci'yi yıkadıktan sonra 21.00 gibi kendime şekersiz bir yorgunluk kahvesi yaptım. Yanında da 1 kare %78 kakaolu bitter çikolata yedim. Bu kadar kakao güzel bir antioksidan kaynağıdır.


İnci'yi saat 11.00'e doğru uyutabildim. Sonra biraz çilek yedim ve kitap okudum. Çok uykum gelince kitabı bitiremeden uyudum. Kalan 15 sayfayı da yarın okurum diye planladım.

Bence gayet sağlıklı beslendim ama öğle yemeğini atlamam hoş olmadı tabi. Napalım öğle saatlerinde çalışan biri olarak saat 15.00'e kadar doluydum, yapacak birşey yoktu...

Diyetisyen Serap Orak

24 Nisan Pazartesi 2017


Sosyal medyada takip etmek için:


İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...