25 Nisan Salı 2017

Oleyyy blog yazmaya devam :)

Bu sabah 06.10'da uyanan İnci'yi yanıma alıp uyumaya ikna etmeye çalışsam da beceremedim ve madem uyumuyor bari benim uykumu da bölmesin diye 06.45 gibi onu salona gönderdim ve çizgi film kanalı açtım. Üşümesin diye üstüne birşeyler giydirdim. Battaniye örtüp, eline de küçük bir kase kraker verip doğru yatağıma koştum :) Evet bunu hep yapıyorum, sabah 06.00'da kalkan çocukla oturup çizgi film izleyecek değilim. Başının çaresine baksın :) Uslu uslu tv izliyor meleğim, bazen de oyuncaklarıyla oynuyor. Ben de saatimin alarmı çalana kadar uyuyorum. Hem o kendi başına kalmayı (güvenli alanda tabi) öğrenmiş ve deneyim etmiş oluyor hem de ben çocuğum her dakika ne yapıyor diye düşünen takıntılı kadınlardan biri haline dönüşmüyorum. Büyümesine izin veriyorum.


Bu sabah da dünkü tostumun aynısından yiyip yine 1 bardak süt içtim. Ofise geçince ilk kahvemi saat 11.00 civarında içebildim.

Öğle yemeğimi bir arkadaşımla yemeye sözleşmiştik, öncesinde hiç hesapta yokken bir de endokrinolog muayenesi oldum. Uzun zamandır troid muayenesini ihmal etmiştim. Yarın da kan tahliline gideceğim. Ultrason sonucuna göre benim troid bezim tamamen küçülmüş, hatta sol lob yok gibi birşeymiş. Doktor böyle açıkladı. Benim anladığım da benim troid bezim kendi kendine ölmüş :) haberim yok. Bir ömür troid hapına muhtacım yani.


Yemek için hızlı olsun diye döner yemeye karar verdik. Ataşehir'deki Tatar Salim'de 1 porsiyon dürüm döner ve salata yedim. 1 bardak da ayran içtim. Patates kızartmasından sadece 2 tane aldım. Gerisini yemedim. Yemek sonrası da 1 bardak çay içtim.

Ofise dönünce 1 fincan kahve içtim.


Öğlen et yediğim için akşam sebze yemeği yemeye karar verdim. Evde kabak yemeği vardı. Kabak, makarna ve ev yoğurdu yedim. İnci de hindi, makarna ve salata yedi.

Akşamım biraz yoğun geçti, köfte yapıp buzluğa attım, çamaşır yıkandı, astım vs. Ev işleri ve biraz da İnci ile dolu geçti. O uyuduktan sonra da biraz çilek yedim. Yarın tahlile gidecek olmasam birşeyler daha atıştırabilirdim ama bilinçli olarak yemedim.


Akşam boyunca birkaç tane de badem yedim. Haa dün de eve gelince 2 tane kuru kayısı atmıştım ağzıma, bak şimdi aklıma geldi. Yazmayı da unuttum.

Diyetisyen Serap Orak

25 Nisan Salı 2017


Sosyal medyada takip etmek için:


İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

2 yorum:

  1. sabah izlediğim çizgi filmin tadı şimdilerde hiç bişeyde yok eminim incide seviyodur bu durumu :) şu düzeninize yıllardır hayranım ben herşeyi böyle düzenli götürsemde bi aksam oluyo karbonhidrata boğuluyorum neden sizce serap hanım ara öğünlerimide atlamıyorum ama .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir de Açık öğretim İngilizce derslerini izlerdim küçükken, sene 80ler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...