27 Nisan Perşembe 2017

Dün gece geç yattığım için sabah zor kalktım. İnsan belli bir yaştan sonra uykusuzluğa dayanamıyor. Üniversite yıllarımda falan ne kadar uykusuz kalsam da kolay kalkardım. Şimdi nerdeee...

Bu sabah evden aceleyle çıktığım için sadece 1 bardak süt içtim ve ofise gitmeden simitçiden 1 tane poğaça aldım. 1 kupa filtre kahve içip 1 tane de poğaça yedim. Bazen patatesli, bazen peynirli bazen de dere otlu alabiliyorum. Aslında simit de alabilirim ama poğaça yemek daha çabukmuş gibi geliyor.


Bugün üst üste gelen randevular nedeniyle öğle yemeğimi 15.00'den sonra yiyebildim. Yemek için ofisimin altındaki Değirmen'e indim. O saatte pek ev yemeği kalmadığı için ne bulduysam onu yiyorum :) 1 kase mercimek çorbası içtim. 2 tane de tavuk baget ve biraz salata yedim. Hiç ekmek yemedim. 1 bardak da çay içtim.


Yemeği geç yediğim için akşam yemeği saatinde çok acıkmadım. Ama yine de yedim tabi. Çok aç olmayınca küçük bir porsiyon mantı bana yetti. Yoğurt biraz sulu olduğu için sosu sulu oldu.


Yemekten sonra çok az Doritos peynirli cips yedim.

Akşam 1 tane Türk kahvesi içtim.


İnci'yi uyuttuktan sonra blog yazmaya oturdum. Saat ilerledikçe karnım acıktı, çünkü az yemiştim. Ben de biraz leblebi yiyeyim dedim. Ama tamamını yiyemeden yatmak zorunda kaldım. İnci bi ara uyanıp ağladı, onla ilgilendim, uyuttum derken benim leblebi keyfim yalan oldu :(

Biraz aç yattığım doğrudur bugün.

Diyetisyen Serap Orak

27 Nisan Perşembe 2017

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

2 yorum:

  1. Tuhaf diyetleri deneyip başarısız olunca çok moralim bozuluyor. Sizin herşeyden yiyerek zayıf kalmanızı hayranlıkla takip ediyorum.

    Blog alemini ben de dahil bütün arkadaşlarım bıraktı ama blog alemini öteki app lere tercih ederim.

    YanıtlaSil
  2. instagram kullanmadığım için buradan yazmak istedim. Baba kız fotonuz çok hoş. Babasından sevgi görmemiş biri olarak buruk bir şekilde gülümsedim. Ne mutlu size elleri hep üstünüzde.Allah eksik etmesin. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...