23 Ağustos 2019 #eminebulut


Bugün yazamıyorum. Birkaç kez ekran başına geçtim ama olmadı. Zaten tüm günüm kalp sıkışmasıyla geçti. Yaşadığım toplumdan utanç duyuyorum. Oğluna erkek olmayı, adam olmayı öğretememiş ebeveynlerden nefret ediyorum. Senin manyak oğlun yüzünden bir kadın ve bir çocuğun hayatı bitti. Toplum zararlısı çocuk yetiştireceğine üreme ey mahlukat!!! Başka bir nesle aktaracak erdemlerin, iyi özelliklerin, ahlakın , becerin, bilgin, görgün yoksa üreme!!! Yazıklar olsun bu ülkenin töresine, geleneğine, namus bekçiliğine... 

Gerçekten artık medenileşemediğimiz gibi sanki daha da geri gidiyoruz. Buradan tüm genç kızlarımıza, kadınlarımıza sesleniyorum. O ilk küfürün ve ilk tokatın arkası her zaman gelir. Sakın böyle adamlarla yola çıkmayın. Gözünüzü açın ve aklınızı kullanın. Birini sevmenin izahı asla ona zarar vermekten geçmez. Seven kıyamaz, unutmayın. Kıyıyorsa sevmiyordur çok net!

Herkes aynı şartlarda yaşamıyor olabilir farkındayım. Manyak insan bitmez tükenmez onun da farkındayım. Ama yine de sesimizi çıkartmalıyız. Başka bir sürü konu var ama bugün kadına şiddetin ve katlinin en büyük örneklerinden birine şahit olduk. Lütfen önce herkes aile içi şiddete karşı durmaya, sonra konu komşu akraba içindeki şiddete karşı durmaya, tavır almaya ve cesaret edip ses çıkarmaya başlasın. 

Kız arkadaşına veya karısına vuran arkadaşının yüzüne tükürmeyen her erkek şiddete göz yumuyor demektir. Komşusu dayak yiyenler onun kocasına tepki göstermiyorsa şiddete göz yumuyor demektir. Oğlu karısını döverken susan her anne şiddete göz yumuyor demektir.

Hem bir kız çocuğu annesi hem de boşanmış bir kadın olarak bugün yastayım. Akıl sağlığımı korumaya ve güçlü kalmaya çalışıyorum. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum. Lütfen gözünüzü açın...

Not: Boşanmış bir kadın olarak söylemlerimle asla eski eşimi zan altında bırakmak istemem. Kadına şiddete karşı her zaman hassas bir insandır ve asla bir karıncayı bile incitecek biri değildir. Ayrıca bir kız çocuğu babası olarak tüm kadınların güvenliği konusunda duyarlıdır. Böyle erkeklere selam olsun...

Sevgilerimle 

Diyetisyen Serap Orak

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...