28. GÜN

Hala çok hastayım :(
Artık yarına iyileşmem gerek. Yoğun bir Cumartesi günü ile bu şekilde başa çıkamam. İlaç içmem gerek. Pes ediyorum...
Neyseki Cuma yarım gün çalışıyorum. Öğleden sonra eve gidip yatacağım.

09.00
1 su bardağı süt
Cheddar peynirli tost

Eve gidip kendime bir çorba yapmam gerek, evde yiyecek birşey yok, iştahım yok, enerjim yok. Son bir gayretle doğruca çorba pişirmeye...

14.00
Büyük bir kase şehriye çorbası-limonlu (hastalık için her zaman yaptığım ilk çorba, çünkü yapması çok kolay, çabuk pişiyor. Arpa şehriye, salça, zeytinyağı, sarımsak, nane ve varsa tavuk suyu ama bu sefer yoktu)
1 dilim ekmek


Yatmaktan çok sıkıldım...

17.00
1 küçük kase çekirdek

19.00
1 adet portakal

Kendime iyi bakıyorum ama değil mi?:)

20.00
1 büyük kase çorba
2 dilim ekmek

21.00
1 adet Nestle bitter gofret
Yeşil çay

Artık burnumu silmekten tükendiğimi hissediyorum...

Yaklaşık 1,5 litre su ve bolca bitki çayı

Günün değerlendirmesi :
İyi ki çorba yapmayı biliyorum, yoksa ne yapardım ?:)

18 Mart Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...