32. GÜN

Yine bir Etiler günü... 06.20 gün başlıyor :)

07.30
1/2 simit
2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir (Tahsildaroğlu Ezine)

11.00
2 adet kuru kayısı
1 kupa hazır kahve (Tchibo)

13.30
1 kase hazır çorba (terbiyeli buğday çorbası)
6 kaşık kapuska yemeği
2 kaşık pırasa yemeği
1 kaşık yoğurt
1 dilim esmek ekmek

17.00
2 adet kuru kayısı
Ihlamur

18.00
1 adet kivili Activia probiyotik yoğurt (harika bir ara öğün bence)

Etiler ofisimde işim geç bitti. Ataşehir'e kadar yol da uzun olduğu için yemeği dışarda yemek zorundayız çünkü evde yemek de yok malesef...Kanyon'a gittik. Çok vakit kaybetmeden yemek yemek için karşımıza çıkan ilk restorana girdik. House Cafe...

20.30
1 porsiyon somon ızgara (çok yağlıydı bence, bütün akşam bunu sindirmekle uğraştım)
2 kaşık buharda pişmiş ıspanak (tabaktakinin yarısını yedim, patates garnitürleri hiç yemedim)
1 dilim kurutulmuş domatesli ekmek (z.yağına batırdım)
1 kadeh kırmızı şarap (balık/tavuk da yesem her zaman kırmızı şarap tercih ederim)
23.00
1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Gün içinde çok düşük kalorili beslendiğim ve az protein aldığım için akşam balık yemeyi tercih ettim. Sipariş verdiğim somon beklediğim gibi değildi, çok yağlıydı. Ama balık balıktır. Her akşam yesem sıkılmam. Aklımda bulunsun bir daha aynı menüyü yemem. Daha hafif birşey tercih ederim. Yine porsiyon kontrolümü sağladım :)

22 Mart Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...