Son Günlerin Özeti

Sevgili takipçilerim,

Son zamanlarda gelen yorumlarda beni merak ettiğinizi gördüğüm için kısa bir özet yazısı yazmak istedim.

Ha bugün ha yarın yazarım derken son yazımın üzerinden uzun süre geçti. Merak ettiğinizi biliyorum ve bu kadar ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. En son 361. Gün yazımı yazmıştım. Yazılarımı 365. güne tamamlayacağım ve bu seneki projem burada sona erecek. Şu an blog tatili dönemimdeyim. Bu sene yediklerimi yazmamın dışında başka projelerim de var. Zamanı gelince onlardan da bahsedeceğim. Yani blog bitmedi, devam edecek :)
Gelelim son günlere...

16 Şubat'ta ufak bir operasyon geçirdim. Burada ayrıntılı olarak bahsetmeyeceğim çünkü jinekolojik birşey. Gayet iyiyim hiçbir sorunum yok. Merak edenler üzülmesin sakın :) İyileşme sürecimdeki iş yoğunluğum nedeni ile blog yazılarım sekteye uğradı. Zaten 19. Şubat'ta 1 sene dolmuş oldu ve kendime blog tatili verdim.

24 Şubat Cuma günü eşimin kız kardeşi yani görümcem bir kız bebek doğurdu :) ailece onun telaşı ve mutluluğunu yaşadık. Şu an her ikisi de gayet sağlıklı maşallah. Ailemize Aslı bebek geldi :)

Tam bunun mutluluğunu yaşarken 28 Şubat Salı günü kayınvalidemi acilen hastaneye yatırdılar. Takip edenler bilir zaten geçen kış da çok ciddi sağlık sorunları olmuştu ve uzun süre yoğun bakımda kalmıştı. Bu sene de aynı durum söz konusu, o günden beri Siyami Ersek'te yoğun bakımda takip ediliyor :(

Ve 2 Mart Cuma günü de kayınpederim kalp spazmı geçirdi. Onu da Siyami Ersek'te yoğun bakıma aldılar. Dün anjio oldu, sonuçta bir damarı %80 tıkanmış olduğu için haftaya Pazartesi Stent takılacak. O da şu anda Siyami Ersek'te yatıyor. Biz de geçen Salı'dan beri hafta içi akşamları ve haftasonu olmak üzere her uygun zamanda hastaneye ziyaretlere giderek destek olmaya çalışıyoruz.

Bunun dışında ofiste işlerim oldukça yoğun, herkes yaz öncesi hızlı kilo verme kararları almış olduğu için randevularım dolmak üzere. Yoğunluktan bırakın blog yazmayı blogumun yorumlarına bile cevap veremiyorum.

İşte bende son 2 hafta böyle geçiyor. Bir blog yazarı olarak yazılarımı ihmal etmiş gibi görünsem de aslında öyle değil. En kısa zamanda kendimi toparlayıp azılarıma devam edeceğim. O zaman bu bilgi yazısını buradan kaldıracağım. Ama bu süreçte sizi merakta bırakmak istemedim.

Bu arada 1 Mart'ta 33 yaşıma girdim :)

En kısa zamanda yeni yazılarımla blogumu güncelleyeceğim. Lütfen takip etmeye devam edin. Hatta beni twitterdan takip ederseniz gün içinde benden kısa kısa haberler de almış olursunuz. Twitterda takip etmek için tıklayın :)

Sevgilerimle...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...