364. GÜN

17 Şubat Cuma 2012

Dün çok dinlendim bugün artık işe gitme zamanı, dün çalışmayınca randevular biraz sıkışmış oldu o nedenle yoğun bir gün olacak...

Kendime Değirmen'den bir sandviç alarak güne başladım.


10.00
1 adet beyaz peynirli sandviç
1 kupa kahve


13.30
1 Türk Kahvesi
1 küçük browni(2 lokma kadar)

Öğle randevularım yoğun olduğu için evden getirdiğim yemeğimi ancak saat 15.00 de yiyebildim.


15.00
3 parça karnıbahar kızartması
3 kaşık zeytinyağlı pırasa
6 kaşık pirinç pilavı

18.00
1 adet daha browni

20.30
1 kase mercimek çorbası
3 adet köfte
4 kaşık zeytinyağlı pırasa
3 kaşık bulgur pilavı


Yemekten sonra evimizin meyve şefi olan kocam annemle bana güzel bir meyve tabağı hazırladı. Ondan önce meyvelerin kabuklarıyla bana şöyle bir süpriz hazırlamış :) biz de 2 saattir mutfakta ne yapıyor bu adam diye düşünüyorduk :)


22.30
Bolca çeşitli meyve (açıkcası neyden ne miktarda yediğimi saymadım ama çok fazla da değildir heralde. Meyvelerin üstündeki nutellaya dikkatinizi çekerim!)

Yaklaşık 1.5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Meyve, sebze, et vb her şeyin son derece dengeli yendiği bir gün oldu. Normal bir beslenme tarzına en örnek olabilecek listelerden biri sayılabilir bence. Yoğurt ve süt eksik oldu ama, normalde ihmal etmem biliyorsunuz...

17 Şubat Cuma 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

2 yorum:

  1. peyinirli, domatesli ve beyaz peynirli sandviç ekmeğiyle sabah kahvaltılarımızı 1 hafta kadar değişiklik yapabilir miyiz? öğünlerimizde başka değişiklik yapmaya gerek olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ekmek biraz büyükçe 3 dilim ekmek kadar mutlaka vardır o nedenle diğer öğünlerden birinden 1 dilim ekmek çıkartmak mantıklı olur Simgecim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...