3 Mayıs 2015

Dün blog yazdığım için huzur içinde uyumuşken gece 03.30'da İnci'nin ağlama çığlıkları ile uyandım. Galiba kabus gördü, çünkü saçma şeyler sayıklıyordu. Salona gidip oturalım dedi. Aslında 2-3 haftadır gece deliksiz uyuyordu, ne oldu anlamadım. Saat 5.30'da uyumaya ikna ettik nihayet. O saatte oje şişeleriyle bile oynadık.

Tabi İnci de uykusuz kalınca sabah hep beraber geç kalktık. Karnımız iyice acıkmıştı. İnci'yi doyurmak benim, Pazar kahvaltısını hazırlamak eşimin görevi oldu.

10.30 civarında kahvaltımı yaptım. Fotoğraftaki omlet diliminden 2 parça yedim. Omleti eşim yaptığı için ne kadar peynir koydu, ne kadar yağ koydu bilmiyorum ama 4 yumurta koyduğunu söyledi. Ben de afiyetle yedim :) 2 dilim tam buğday ekmeği, 1 parça örgü peyniri, domates, salatalık dilimleri, birkaç yaprak kuzu kulağı ve 1 dilim de Köysel marka kabak reçeli (kirece yatırılmış kıtır kıtır) yedim. Şekersiz 1 bardak çay içtim. 

Kahvaltıdan 2 saat sonra kadar tek şekerli bir Türk kahvesi içtim.



Bugün akşama doğru arkadaşlarımız gelecek ve çiğ köfte günü yapacağız. Ama öncesinde 1 tane zeytinyağlı enginar yedim, çünkü şekerim düştü.



Tüm hazırlıklar bitince saat 18.00'de eşimin yaptığı çiğ köftelerden (içinde çiğ yağsız kıyma var) 10 tane ve yanında 1 kase de cacık yedim. 1 bardak da acılı şalgam suyu içtim. Marul ve taze nane de yedim tabi… Ha bir de 1/2 lavaş yedim.




Yemekten sonra 1 fincan çay içtim. Sonra da şekersiz bir Türk kahvesi daha içtim.

Bu satırları yazarken de 1 bardak kola zero içtim. Sarımsaklı, soğanlı çiğ köfteleri yiyince içim yandı tabi :)

Aslında şu an karnım da acıktı. Eğer iştahıma hakim olabilirsem sadece yoğurt yer yatarım, olamazsam az önce yanımda çıt çıt çekirdek yiyen eşime uyup 1 kase çekirdek de yiyebilirim. Bakalım…

Dayanamadım çekirdek yedim :)



Diyetisyen Serap Orak Tufan

3 Mayıs 2015 Pazar

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

3 yorum:

  1. Yeniden Merhabalar, döndüğünüze çok sevindim... Her gün blogunuzu okurken hem yazı aralarınızdaki tüyolarınızı not ediyorum hem de yediklerimi kontrol etmiş oluyorum... Keyifli üslubunuz da cabası :) Bir önceki yazıda İnci'nin beslenmesinden de ufacık bahsetmişsiniz ve ben de beslenme düzeninizi kendime uygun bulduğumdan İnci'den 3 ay küçük oğlum için önerilerinizi merak ettim... Oğlum oldukça işhatlı ve hareketli bir bebek... Çok şükür şimdiye kadar beslenme konusunda bir sıkıntı yaşamadık, halen anne sütüne devam ediyoruz ve hatta çok düşkünüz ama normal beslenmesi de iyi... Özellikle dikkat etmemiz gereknler ne olmalı , evet her yerde bu bilgi mevcut ama sizin beslenme kriterlerinizi buradan da bildiğim için sizin cevabınızı merak ettim...Teşekkür ederim....Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. özlemişizz menülerinizi:)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar serap hanım.16 aylık bir kızım var sizi hamilelik sürecinizden beri zevkle takip ediyorum ve bilgilerinizden faydalanıyorum.kızım 8 aydır bakıcı ile kalıyor sizin sorunlarinizi okuyunca çok üzüldüm ama son haberlerinize de bir o kadar sevindim.ben diş hekimiyim bütün gün yorucu bir iş yaptıktan sonra gece uykusuzluk beni mahvediyorçevet kızım hala emiyor ve ben de anne sütünü kesme kararı aldım sizinle aynı ay içinde olduğu için sizden bilgi almak istiyorum.blogda bahsetmişsiniz ancak sonrasında uykuları düzeldi mi İncinin ve 2 günü anlatmıssınız yeterli oldu mu karabiber sürdüm demişsiniz her istediğinde tekrarladınız mı yardımcı olursanız çook sevinirim.hataydan sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...