4 Kasım Cuma 2016

Hala blog yazabiliyorken yazayım, memlekette yine internet kapanmış, bombalar patlamış, nereye gidiyoruz belli değil diyemiyorum çünkü artık belli, günlük sıradan hayatımızın tadını çıkarabildiğimiz kadar çıkaralım bari...

Bu sabah çok zor kalktım. Hava yağmurlu ve kapalı olduğu için insanda yatakta kalma isteği yaratıyor. Sabaha doğru İnci de yanıma gelmişti. O da çok zor kalktı, "anne ben uyuyorum görmüyor musun?" diyor bana :) Ama gözlerin açık dediğimde hemen kapatıyor.

İnci'yi 09.00'da okuluna bıraktıktan sonra eve gelip hazırlanıyorum. Yine kendime organik tam buğday ekmeği ile kaşarlı bir tost yaptım ve 1 bardak da süt içtim. 

Hava yağmurlu olduğu için taksi bulamadım ve ofise yürümek zorunda kaldım. Çantamda bilgisayarım olduğu için çantam çok ağırdı, ama yine de yağmurlu ve serin havada yürüyüş iyi geldi. Ofise gelince 1 fincan kahve içtim. Randevularım üst üste olduğu için fotoğraf çekmeye zamanım olmadı.

Bugün annem ve babam geliyor. 2 hafta kadar kalacaklar. Bana iyi gelecek çünkü 2 hafta yemek falan yapmam artık :) Hatta akşam sinemaya bile gidebilirim. Özgürlüğe bak :) Gitmesem de bunu bilmek bile güzel, çocuğu olanlar anlamıştır bu duyguyu.

Bu arada benim meşhur mavi-yeşil yemek takımım artık yok. Bundan sonra blogun simgesi haline gelen bu tabakları kullanamayacağım. Yeni bir yemek takımı almayı düşünüyorum. Nasıl birşey alsam karar veremedim...


Öğle yemeğimi saat 15.00'de Değirmen'de yedim. 1 büyük tabak taze fasulye ve 1/2 tabak da bulgur pilavı yedim. Hiç ekmek yemedim. Fasulye çok geldi ama yine de yedim.

Bugün yoğun bir iş günüydü, buna ek olarak sosyal medya da olmayınca yavan ekmek modunda bir gün geçti. Madem artık sosyal medya da yok bari örgü öreyim diye düşünüp internetten şiş, yün vs. sipariş verdim.

Ülkenin içler acısı durumuyla ilgili olan keyifsizliğimi hiç hesaba katmıyorum tabi ki. Neyse ki ailem geldi :)

Annem eve gelir gelmez yemek yapmış, evde yemek yoktu. Yoldan gelir gelmez kazık atmış gibi oldum :)



4-5 kaşık kadar erişte (köyden gelen) ve ıspanak kavurması yedim. Bu yemeği çok severim. Ispanak, sarımsaklı yoğurt, salçalı sos içeriyor daha ne olsun. Babaannem yaparmış, hangi yöreye ait olduğunu bilmiyorum ama Eskişehirli olduğuna göre biraz Tatar işi olabilir...

Yemekten sonra 1 Türk Kahvesi içtim, 1 tane sarı elma yedim.


Yatmadan önce de 2 çay bardağı dolusu kadar çekirdek yedim. Annemle baş başa kalınca çekirdek eşiliğinde dedikodu seansı yaptık :)


Diyetisyen Serap Orak

4 Kasım Cuma 2016

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

2 yorum:

  1. bende diyet yapıyorum 1,5 aydır hiç makarna ekmek veya o tarz birşey yemeden yapmaya çalışıyorum size baktığımda çok güzel yiyorsunuz ben yanlışmı yapıyorum acaba ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...