17 Kasım Perşembe 2016


Yine yazmaya 1 hafta ara vermek zorunda kaldım. Çünkü geçen hafta Çarşamba günü üniversitede ilk sınavımı yaptım. 74 tane kağıdı okumam çok zamanımı aldı. Akşamları boş kaldıkça sınav kağıdı okudum. O nedenle de blog yazmaya vaktim olmadı. Finalde test yapmayı düşünüyorum, okuması daha kolay olur, belki çocuklar da daha iyi puanlar alırlar. Durum kötü...

Bir türlü geçmek bilmeyen ses kısıklığı ve öksürük olaylarımız devam ediyor. Tam iyileşiyoruz derken bir sabah yine şiş boğaz ve öksürükle güne başlıyoruz. İnci de aynı ama o benden iyi durumda. Annem de geldiğinden beri hasta. Adaçayı içmekten fenalık geldi :(

Bu sabah 3 tane kokteyl domates ve her zaman ki kaşarlı tostumdan yedim. Yanında süt içmedim. Bu sabah canım istemedi. Gece çok öksürdüğüm için güne keyifsiz başladım.

Ofise gelince ilk randevumla hoş bir sohbet eşliğinde 1 kupa filtre kahve içtim. (Simon Levelt Peru)


Öğle yemeğimi 14.30'dan sonra yiyebildim. Yine Değirmen'e indim. Sadece 1 porsiyon kalan ıspanaktan yedim. Yanında yoğurt ve 1 yuvarlak kepekli ekmek de yedim.

Yemekten sonra 1 kupa demleme adaçayı içtim.


Akşam yemeği olarak annemle balık yapmaya karar verdik. Önceden alıp dondurduğumuz balıkları pişirdik. Siz de deneyin pratik oluyor. Hiç eritmeden doğrudan ızgaraya koyup pişiriyorsunuz.

1 tne çinekop, 3 parça da palamut ızgara yedim. Yanında 6 kaşık kadar da patates salatası vardı. Hiç ekmek yemedim. 


Yemekten 1-2 saat sonra kahve içtim.

İlerleyen saatlerde içine elma kabuğu ve taze zencefil koyduğum adaçayı demledim. Akşam olunca öksürüğüm arttı :(

Yatmadan önce 1-2 lokma ekmek yedim, öksürüğüme iyi gelsin diye 1 shot kadar Jagermeister içtim. Bir süre iyi geliyor sonra yine öksürük devam :(

Diyetisyen Serap Orak

17 Kasım Perşembe 2016


Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...