7 Kasım Pazartesi 2016

Yeni bir haftaya lodosla başladık, böyle günlerde hava ılık ve sersemletici oluyor. Hatta çoğu insanın başı ağrıyor ve vücutlar ödem tutuyor.

Bu sabah dün sabahki gibi bir kaşarlı tost yedim, 1 bardak da süt içtim.



Ofise babamla beraber gittik, taksi bulma sıkıntısı yaşamadım. Bir filtre kahve yaptım. Bu sefer ki Simon Levelt marka organik filtre kahve, Peru yöresinden :) 



Öğle yemeğimi 14.30 sonrasında yedim. Babamla Ataşehir Novada'daki Köfteci Yusuf'a gittik. 1 porsiyon yani 5 tane köfte yedim. Buranın porsiyonu çok büyük, aslında bana 3 tanesi bile yetiyor ama çok acıkmıştım ve 2 köfteyi bırakmak istemedim. Paket yapılacak kadar çok değil, atılmasına zaten içim razı olmaz. Yedim gitti :) yanında bu büyük dilim ekmek dilimlerinden sadece 1/2 parça yedim. Ayran içmedim. İşe döneceğim için yanındaki soğanları yiyemedim ama aklım kalmadı değil, soğanla daha güzel olurdu.


Akşam yemeğimi saat 19.30 civarında yedim. Öğlen köfte yediğim için evdeki köfteli çorbadan yemedim. Sadece zeytinyağlı taze fasulye ve pirinç pilavı yedim.

Yemekten sonra 1 Türk kahvesi içtim. 



İnci saat 23.30 gibi uyuyunca ben de evi toparlayıp yattım. Biraz acıkmıştım ama yine de birşey yemeden durabildim.

Bugün hiç meyve yememişim, bazı günler aklıma gelmiyor ama 2 gündür annem hasta olduğu için ben de 1000 mg C vitamini alıyorum.

Yarın tartılacağım.

Diyetisyen Serap Orak

7 Kasım Pazartesi 2016

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...