28 Eylül Cuma 2012

Dün akşam geç yediğim için sabah uyandığımda hala toktum. Bu hissi sevmiyorum. Güne hafif hissederek başlamak kadar iyisi yok bence. Neyse ki fazla alkol almadım da kendimi daha da kötü hissetmiyorum.

Kahvaltı yapmayı canım hiç istemedi ama evden çıkmadan önce 08.30'da yine 1 fincan sütümü içtim.

Ofise gelince de 1 kupa kahvemi hazırladım. Saat 10.30 civarında karnım acıkmaya başlayınca meyveli yoğurt yedim.

10.30
1 adet ananaslı Activia yoğurt

Arkadaşım uğradı beraber kahve içtik.

11.30
Tek şekerli Türk kahvesi
1 adet çikolata (Godiva kutusu bitmek üzere :)

Sonra kendimi blog yazmaya kaptırdım. Artık günü gününe yazabilmek için özel çaba sarfediyorum. Çünkü günler birikince yazması çok zorlaşıyor ve çok vaktimi alıyor.

Yemeğimi evden getirdim. Zeytinyağlı patlıcan
yemeğim vardı ya, onun sonu geldi :)

14.30
4 kaşık patlıcan yemeği
1/2 kase ev yoğurdu
1 dilim ruşeymli ekmek

15.30
1 adet elma



Elmadan sonra birşeyler yemem gerek...

16.30
1 kupa yaseminli yeşil çay
5 adet Peyman kuru erik

İş çıkışı Semra ve Berra ofise gelip beni aldılar Palladium'a gittik. Kürşad da oraya geldi. Ne yiyelim diye düşünüp taşınıp herkese hitap eden ortak mekan olarak Saray Muhallebicisi'ni  seçtik. Canım pilav istedi.

19.30
Tavuklu pilav (4-5 kaşık pilav vardır)
1 bardak açık ayran (manda yoğurdu ile kendileri yapıyorlarmış, daha yağlı ve ekşimsi bir ayran)

Yemekten sonra birkaç mağaza gezdikten sonra Kahve Dünyası'na gittik.

21.00
1 fincan esspresso macchiato (şekersiz)
1 adet makaron (yarım çikolatalı + yarım fıstıklı)

Babam Antalya'dan armut göndermiş kargoyla. Fotoğrafını çekemedim. Sonra çekip eklerim. Eve gelince o armuttan yedim. Eşimle 1 taneyi paylaştık.

23.00
1/2 armut 

Bugün de yine gayet sağlıklı beslendim bence...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

1 yorum:

  1. Merhaba serap hanım, bloğunuzu zevkle takip ediyorum. Ben 7 haftalık hamileyim ve maalesef fazlam olan 5 kiloyu veremeden hamile kaldım. boyum 1.57 ve 58 kiloydum. hamileliğim başladığından beri 1 kilo daha aldım. yani şimdi 59 kiloyum. ilk 3 ayda çok fazla kilo almayarak dengeyi sağlamayı istiyorum ancak sık sık acıktığım için yiyorum ve sürekli fazla kaçırdım mı diye tedirginim.
    kahvaltıda 1 dilim ekmek peynir, yumurta yiyorum yanında bazen süt bazen ıhlamurla.
    2 ara öğünde elma ve muz yiyorum, bunlar tatlı ihtiyacımı bir nebze azaltıyor. öğlen sebze yemeği yemeğe çalışıyorum ancak bazen makarna istiyor canım, akşamları eşim vejeteryan olduğu için onunla sebze yemekleri yiyorum. yanında yoğurdunu hiç eksik etmiyorum. dışarıya çıktığımızda ızgara et ve ya balık tercih ediyorum. bunlarda sorun yok gibi geliyor bana sizin de fikrinizi ve önerilerinizi almak istediğimden yazıyorum. tatlı krizlerimde evde yaptığım puding ya da pekmezle ekmek yiyorum. bazen bnlar hiç cazip görünmüyor ve çikolataya gömülüyorum. tatlı krizlerimi baskılayabilmem için bir öneriniz varsa çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...