1 Ekim Pazartesi 2012

Bugün ayın 1'i, hem de Pazartesi! Tüm diyet yapma niyetinde olanlara uğurlu gelir umarım :) 

Pazartesi günleri sabahı Ataşehir trafiği tam bir keşmekeşe dönüşüyor. Her sabah taksi çağırdığım durakta araç olmuyor, çünkü trafikten durağa yaklaşamıyorlar bile. Neyse ki bugün elim, kolum dolu değil de yürüyerek gidebileceğim. Evden bir heves çıktım 2 sokak geçtim ki köşeyi dönünce karşıma boş bir taksi çıktı. Yani bir kadının yüzünü bu saatte (özellikle de benim gibi sabahları sinirli olan bir kadını) bir taksi bu kadar güldürebilir. Nasıl neşeyle günaydın dediysem taksici çocuk da benle o havaya girdi :)

Ofise ilk randevumdan erken geldiğim için makyajımı da yaptım. Normalde sabah zor ayıldığım için makyajımı sonra yapıyorum. O nedenle ilk randevularım beni her zaman makyajsız ve şiş gözlerle görüyor :)

Değirmen'den kepekli kaşarlı tost siparişi de verdim. Dün bu tostu hayal etmiştim hatırlarsanız :)

09.45
Kepekli kaşarlı tost (büyük ekmekten)
1 kupa kahve

Sabah yürüyeceğim diye evden yemek almadan geldim. O nedenle öğle yemeğimi de Değirmen'den sipariş verdim. Şansıma ıspanak varmış :) başkası olsa sevinmez ama benim gibi bir ıspanak aşığı için harika bir öğün...

13.30
1 tabak ıspanak yemeği (6-7 kaşık vardır)
2 kaşık yoğurt
1 dilim ruşeymli ekmek


Menüde makarna ve çorba da vardı ancak bana fazla geleceği için onları buzdolabına kaldırdım. Bir ara yerim... (mesela yarın dansa gitmeden önce olabilir)

16.00
2 adet Peyman kuru erik

Blog yorumlarıma cevap yazarken kahve keyfi de yaptım.

17.30
1 fincan tek şekerli hazır kahve

Geçenlerde baktım da 2011 blog yazılarımda yeterince fotoğraf yok. O zaman teknik açıdan yetersizdim. Şimdi cep telefonumla her zaman fotoğraf çekme imkanım var. Her yerde utanmadan, çekinmeden fotoğraf çekebiliyorum :)

Bu arada akşam arkadaşımız Dilek'e yemeğe davetliymişiz ve unutmuşuz! Geçen hafta balıkçıda konuşmuştuk ama nedense biz tamamen unutmuşuz. Dilek arayıp haber vermese akşam eve gidecektim. Bu akşam bizi çok güzel bir sofra beklediğine emimin. Ayrıntılar yarın artık...

Karnım çok acıktı, ara öğün yapmadığım ve öğünde de az yediğim için artık dayanamadım. En azından yemeğe gidene kadar birşey yiyeyim dedim.

19.00 
1 adet ananaslı Activia yoğurt

Dilek'e yemeğe geldik. Yemekten önce çok açken kendimi tutamadım ve antepfıstığı yedim.

20.30
15 adet antepfıstığı

Bu akşam balık akşamı oldu. Dilek çok güzel somon ve karides tava yapmış. Akşamın görsellerini derledim. Gelelim neler yediğime...

21.00
1/2 dilim somon (sanırım fırında pişirilmiş)
4 adet kalamar halkası (yağda kızartma)
3 kaşık salata
1 kaşık tarator sos
1 adet paçanga böreği (yağda kızartma)
1/2 kadeh dolusu kırmızı şarap (sonra 1/2 kadeh daha içtim)


Dilek'in lezzetli yemekleri
Yemekler yağda kızartma olduğu için yağ açısından zengin bu nedenle de kalorili bir akşam oldu. Neyseki gün içinde yağ kaynağı yememiştim. Antepfıstığı da yağ kaynağı.

Yemekler ve sohbet çok güzeldi Dilek'in ellerine sağlık insanın bu kadar becerikli arkadaşları olması harika! Kalabalık yemek ortamlarını seviyorum. Sohbet hiç bitmiyor, maşallah hepimiz de konuşkan insanlarız :) benimki mesleki deformasyon...

Tatlı yemedim, bolca su içtim. Bu akşamı da böyle atlattık. Bugün yağlı yediğim için yarın dikkat edeceğim...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

5 yorum:

  1. bu blogdan çok fazla ilham alıyorum serap hanım. her şeyi yiyebilme fikri harika. 3-4 kilom var fazla, yıllardır denemediğim diyet kalmadı. ama bir şeyi hiç yememe fikri bile beni rahatsız ediyor ve çoğunlukla diyeti bozuyorum.

    blogunuz benim için çok faydalı oldu, çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Madem bu kadar faydalı buluyorsunuz çevrenizle de paylaşırsanız çok mutlu olurum. Birbirinden sorumlu olan bir grup olarak büyürsek çevremize faydamız da çok olacaktır.
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Yazılarınızı sürekli okuyorum ve sonunda tekrar diyete başlamama vesile oldunuz .Hergün yazdıklarınızı okudukca diyetin çok zor bir şey olmadığı ,diyet yaparken günlük hayatımı değiştirmek zorunda olmadığımı gördüm.Bana gerçekten umut veriyorsunuz,blogumu bile tekrar açtım,sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umutsuzluk em kötü şeylerden biri. Hayatı kendimize zehir etmeyelim :) kolay gelsin...

      Sil
  3. Böylesine güzel ve faydalı bir blog için öncelikle teşekkür edeyim. :)

    Sizce 64 kilo bir bayan olarak 1 ayda maksimum kaç kilo vermem sağlıklı olur? (hedefim 55)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...