Bayramı Tatili Özeti ve geleneksel 28-29-30 Ekim Üçlemesi

Herkese merhaba,
Bayramınız nasıl geçti? Bizim ki bolca aile saadeti ile doluydu ve gözümüzde büyüttüğümüz, uzun ve bitmez sandığımız bayram tatili hemencecik bitti gitti...

Annemler burada olduğu için her sabah beraber kahvaltı yaptık. Beraber dışarda yemeklere gittik. 2 gün kayınpederimi ziyarete gittik. Hep beraberdik yani, anlayacağınız bir daha ki bayram tatilinde kesinlikle şehir dışına çıkmaya karar verdik :) Hiç tatilmiş gibi gelmedi. Özellikle bizim gibi yoğun çalışan insanların en büyük ihtiyacı bu güzel tatil imkanını biz nasıl da heba ettik, pişmanız :(

Tamam aile ile olmak da güzel ama sadece yemişiz, oturmuşuz, başka da birşey yok. İstanbul'u bile gezmeye vakit olmadı. Halbuki şehir bu kadar boşken gezmeyi hayal etmiştik. Ama zaten 1 haftalığına gelen ailemi de yalnız bırakmak istemedim. Tek gittiğimiz yer Pendik Marina oldu, neyse ki birkaç saatliğine deniz gördük. Bu tatilde Prag'a gitmeye karar vermiştik ama son anda vazgeçtik. Artık bu sene kaçtı, seneye bahardan önce hiçbir yere gidemeyiz...

Yine yediklerimin fotoğrafını çektim ama bütün bayram tatilinde blog yazmaya hiç vaktim olmadığı için yazamadım. Şimdi yazsam bu günler kaçacak bari en iyisi yine özet geçmek...

En önemlisi 1 kez tatlı yedim o da yemeğe gittiğimizde sipariş verdiğim ayva tatlısı oldu. Tamamını bitiremedim zaten. Onun dışında 1-2 tane çikolata yemişimdir, başka tatlı yemedim. Ama bolca et ağırlıklı yemek yedim. Bir de kahvaltılarda babamın yaptığı omlet, kavurmalı yumurta, menemen vb. spesiyaller nedeniyle yağlı beslenmiş oldum. Kilo aldığımı sanmıyorum ama saçma sapan saatlerde yediğim, düzensiz ve yağlı bir beslenme şeklim oldu. Yani rutinimin oldukça dışına çıktım. Geri dönme zamanı... Herkes kendine gelsin, bayram tatili bitti. Bu hafta sade beslenme zamanı!


Asıl önemlisi 28 Ekim'de 5. evlilik yıldönümümüzdü. Hala inanamıyorum, 5 yıl bitmiş! Zaten artık eski fotoğraflara bakınca ne kadar gençmişiz diye düşünüyoruz. Eşim bana çok istediğim bir şey almış. Artık yemek fotoğrafçılığı kursuna gidebileceğim çünkü benim de Canon marka güzel bir kameram oldu :) Henüz makineyi kurcalayıp öğrenmeye vaktim olmadı ama en kısa zamanda fotoğrafçılık alemine dalacağım ;) Eşime çok teşekkür ediyorum. 20 carat pırlanta alsa bu kadar sevinmezdim herhalde (abartılı bir yorum oldu galiba :))) Ben ona birşey almadım ama süpriz bir şey hazırlıyorum...

Özel bir kutlama yapmadık, bizim evlilik yıldönümümüz olan günde bir arkadaşımızın doğumgünüydü. Onlarla Ataşehir Palladium Ve restorantta bir yemek yedik ve sonrasında sinemaya gittik. Gitmek isteyenler için Roma'ya Sevgilerle filmini kesinlikle tavsiye ederim bolca güldük, yanaklarımız ağrıdı. Ayrıca Roma'ya gitmiş kadar olduk. Yine içimizden Roma tatili anılarımız ve Roma'da yaşama hayalleri geçti...



Yemekte 2 parça nachos, 1 porsiyon pepper steak yedim ve sonrasında da latte içtim. Sinemada da birazcık patlamış mısır yedim. Yemeğimin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum :)


Bizde her sene 28-29-30 Ekim törenlerle kutlanır. 28 Ekim evlilik yıldönümümüz, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız, 30 Ekim de eşimin doğumgünü. Harika bir üçlememiz var! ;)

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama fotoğraflarımızı bir önceki yazıma ekleyeceğim. 

30 Ekim'i de ayrıca yazacağım...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

8 yorum:

  1. Serap yine dolu dolu, hem hayattan hem yemekten, harika bir post, bayılıyorum sizi okumaya..:)

    Bişey merak ediyorum, hep sorucam ama yeri gelmedi, eşinizle çok şeker bir ilişkiniz var bu hissediliyor, size yardım ediyor mu bu yoğun blog yazılarınızda, en azından lojistik destek veriyodur diye düşünüyorum, şaka bi yana bütün kutlamalarınız daim olsun, bizim de haberimiz olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekküredrim Ayşe hanım :) eskiden eşimin telefonu ile fotoğraf çekiyordum, her şekilde desteğini esirgemiyor sağolsun. Paylaşmak dileğiyle güzel günlere...

      Sil
  2. Serap hnm geçmiş bayramınızı kutlarım. aileyle başka bi güzel oluyor bayramlar.
    bir de bayramlarda genelde fazla kaçırıyoruz. siz et ağırlıklı geçirmişsiniz. bende tatlıyı fazla kaçırdım :) şeker, lokum, baklava ne varsa yedim tabi acısı sonradan çıkıyor. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dikkat Selma hanım ucu bir kaçarsa toparlaması daha zor olur. Sevgiler :)

      Sil
  3. son fotoğraf galiba yeni kameranızla :) hayırlı olsun :) odak ilk resimde hoş olmamış ama eminim çok güzel fotoğraflar çekeceksiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok malesef hala onu kullanmayı öğrenemedim :) çok teşekkür ederim herşey okurlarım için :)

      Sil
  4. eğer diyet yapmıyorsak 1 ufak kase tropik kuru meyve iyi bir ara öğün olabilir mi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...