Atam kalbimizdesin...


3 yorum:

  1. Serap Hanım Merhaba,
    Blogunuzu bir arkadaşımın tavsiyesi ile keşfettim ve bir süredir takip ediyorum. 28 yaşındayım ve boyum 1.66 kilom 71 :( sağlıklı beslenmeyle birlikte spor salonuna da başladım. hedefim 55 kiloya inmek. Sizin yedikleriniz de bana örnek teşkil ediyor. Özellikle o dışardaki patates kızartmalarından hiç yememenize hayranım. Bu arada bir haftayı geçti ve siz hiç yazmadınız merak ettim iyimisiniz?

    YanıtlaSil
  2. serap hanımcım merak ettik sizi. umarım kötü bi durum yoktur.

    YanıtlaSil
  3. düzenli olarak blogunuzu takip ediyorum.sık kullanılanlar listemdesiniz.tekrar yazacak olmanız bizi sevindirdi.ben günlerden beri size bir soru sormak istiyorum.xl s yağtutucu kapsüller hakkında ne düşünüyorsunuz.bu ürünü sizden gelecek yorumdan sonra eczacımdan sipariş verceğim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...