2 Kasım Cuma 2012

Bu sabah erkenden kalkıp hazırlandım, Bağdat Caddesi'de bir doktor randevum vardı. Hazır sabah sabah aç karnına buralara kadar gelmişken arkadaşıma kahvaltıya gideyim diye düşündüm, o da sağolsun iyi fikir dedi. Bu vesileyle görüşmüş de olduk...

Muayenehanede 2 tane küçük ayçekirdekli galeta yedim ve su içtim.

Arkadaşım da çok güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamıştı. Tatlı olarak da 3 aylık küçük kızı vardı onu yedim :)





10.30
1 büyük bardak portakal suyu
1 dilim dil peyniri ve biraz da beyaz peynir
Domates, salatalık (daha fazla yedim)
1/2 dilim peynirli su böreği
1/4 simit (şimdi unuttum ama belki biraz daha simit yemişimdir hatırlayamıyorum)

Bu da kahvaltı manzaramız...


Kahvaltıdan sonra biraz daha sohbet ettik sonra ofisime döndüm. 12.30 ve sonrasında biraz yoğunum...
Sonra bir arkadaşım ofisime geldi, gelirken Komşufırın'dan kek ve börek almış. Bu da şansıma öğle yemeğim olacak artık. Kısmette börek çörekli bir gün varmış :)

14.30
1 fincan süt ile yapılmış hazır kahve (bugün süt içememiştim)
1 dilim kıymalı börek
1 dilim kek
1 adet elmalı kurabiye


Ofisten 19.00 sonrasında ayrıldım. Dün akşam hızlı bir şekilde yemek yaptığım için bu akşamın yemeği hazır. Canım sebze yemek istiyor. Yanına da makarna yaptım. Çooook acıktım, bugün arada meyve de yiyemedim.

20.00
6-7 kaşık zeytinyağlı taze fasulye
6-7 kaşık makarna 
2-3 kaşık yoğurt
Biraz lahana turşusu

Makarna yediğim için ekmek yemedim.

Yemekten sonra başka birşey yemedim çünkü yediklerimi zor sindirdim.

Bolca su içtim.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

1 yorum:

  1. ben bu çikolatayı bırakamıyorum :'( ne önerirsiniz acaba böyle durumlarda :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...