1 Kasım Perşembe 2012

Bu sabah ilk randevum 09.00'da olduğu için 08.00'de kalktım ve artık son 15 gündür olduğu gibi ilacımı içtim. İlaçtan ancak yarım saat sonra birşey yiyebileceğim için süt bile içmeden evden çıktım. Ofise gelip ilk randevumu aldıktan sonra kendime yine tost ziyafeti çektim. Bu sefer Değirmen'in portakal suyunu deneyeceğim...

09.30
1 adet kaşarlı tost
1 bardak taze sıkılmış portakal suyu (işte budur! içinde portakalın bolca lifi vardı)

1,5 ay önce geçirdiğim ağır grip, nezle, farenjit sonrasında kendime çok iyi bakmaya karar verdim. Anladım ki taze meyveleri biraz ihmal ediyorum. Ben de artık taze sıkılmış portakal suyu ile bunu takviye etmeye karar verdim. Ama tabi ki hergün içmeyeceğim çünkü meyve suları özellikle de büyük porsiyonlarda olduğunda çok kalorili oluyor.

Fotoğraftan da anlaşıldığı üzere ofis sabahları çok karanlıkta kalıyor. Hava da kapalıysa tam akşam modu yani...
Bugün randevularım çok yoğun...

Öğle yemeğimi yine Değirmen'den sipariş verdim. En yakın ve en hızlı siparişi onlar getiriyor. Ayrıca yemeklerini seviyorum. Ama bu seferki yemeği pek yiyemedim...

13.30
1 kase yayla çorbası (tamamını içtim, bol pirinçliydi)
Etli sebze türlü (ben daha sebze ağırlıklı olur diye düşünmüştüm ama bol etli çıktı. Canım et yemek istemedi o nedenle bu tabağıma aldığım kadarın bile yarısını ancak yiyebildim)
4 kaşık erişte (biraz yağlıydı)
Salata

16.00
1 adet minik Eti browni intense
Dünden kalan 1/2 armut

Öğlen az yediğim için sanırım şekerim düştü. Hem meyve hem de minik bir tatlı yemek istedim.


İşim 19.30'da bitti. Eşim beni almaya geldi ve evde yemek olmadığı için (sadece dün yaptığım makarna var) dışarıda yemeye karar verdik. Kafama koydum mantı yiyeceğim :) mantı için kavga bile çıkarırım o kadar çok seviyorum. Ataşehir'de çok güzel mantı yapan küçük bir restorant (Anatolia Mantı Evi) var. Genelde mantıyı burada yiyoruz, takip edenler bilir hep aynı fotoğraf oluyor çünkü

19.45
1 porsiyon mantı (tereyağ sosu döktürmüyorum sadece salçalı sos döktürüyorum)
Şu an benden mutlusu yok :) Haa bir de eve erken gidip basketbol maçı izleyecek olan eşim çok mutlu. Bu kadar spor sevgisini ben gerçekten anlayamıyorum...


Akşam tv izlerken yine üzüm yedim. Koltuktan kalkıp fotoğrafını çekmeye yine üşendim. Zaten sadece 8 tane falandı. Bir de 1 kare bitter çikolata yedim.

Bolca su içtikten gece 1 bardak sütümü içip 00.00 civarı yattım, yarın erken kalkacağım. Bağdat Caddesi'nde bir doktor randevum var.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

5 yorum:

  1. bitter çikolata tercihiniz ne?
    eti karam migrosta indirimdeydi bugun ben de aldımda sizin tercihinizi merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Kuru meyveler ile tazeleri arasında gerçekten kalori farkı var mı? Kuru meyvelerin boyutlarındaki küçülmeden ötürü daha fazla yeme riski, dolayısıyla da daha fazla kalori alma durumu olabilir ama gerçekten 1 kuru kayısı ile 1 kayısı arasında fark var mı?

    YanıtlaSil
  3. o bile sağlıklı el yapımı diyorsunuz yani :))
    bir de değirmen yakın olduğu için tercih ediyorum demiştiniz ama başka herhangi bi sebebi var mı ? yani ürünlerinin kaliteli olup olmadığını bilmeniz yada aşırı yağlı tuzlu yapıp yapmadıklarını bilmeniz gibi? bana da yakın bir değirmen var fakat hiç denemedim açıkcası aklımı çeldiniz :))

    YanıtlaSil
  4. ayrıca bir kutu çikolata olup arada bir yemeniz gerçekten irade.. insan boş kaldıkça ne varsa bitiresi geliyor ve bazılarımız ne yazıkki bunu yapıyor :( :D evde bitter çikolata bile bulunduramıyorum pek bu yüzden illa bi sebeple yiyip bitiriyorum :( :D sınır bilmezlik..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...