28 Ocak Salı 2014

Bugün çok yoğun bir programım var. Öncelikle ofise gidip arka arkaya olan randevularımı alacağım. Sonra önce eve uğrayıp kızımla ilgilenip onu emzireceğim, ardından da tatlı yiğenim Berra ve onun kuzeni Yağmur'la yemeğe çıkacağım. En sonunda da ofise dönüp akşam randevularımı alıp eve gideceğim. Artık yatana kadar da İnci'yle beraberim. Yani kızlarla dolu bir partiden diğerine çılgın bir programım var ;)

Güne saat 10.00'da büyükçe bir tam buğday ekmeği ile yapılmış kaşarlı tost yiyerek başladım. Yanında 1 bardak sütümü içtim. Bu aralar ekmeklerimizi İstanbul Halk ekmek büfesinden aldığımız için hep aynı ekmeği yiyorum. Ekmekler normal dilimden biraz büyük olduğu için toplamda 3 dilim sayılabilir.



Saat 14.00'e kadar programım yoğun olduğu için başka birşey yemedim ama 1 fincan şekersiz bitki çayı içtim. Lipton'un yeni çıkan 10 Bitkili çayını değişik çaylar içmeyi seviyorsanız tavsiye ederim.



Öğle yemeğimi yemem saat 15.30'u buldu. Kızlarla Palladium'daki Midpoint'e gittik. Onlar kocaman 1 pizzayı paylaştılar ben de güzel bir salata yedim.

15.30
1 porsiyon Falafel Salata (üzerinde panelenmiş nohut köfteleri vardı, 1 tanesini kızlara verdim. Bunlar yağda kızarmış bence. O nedenle kalorili olduğunu düşünüyorum. Ama hiç ekmek yemediğim için sorun değil. Salatama da yağ dökmedim. İçindeki zeytin dilimleri, mısır taneleri vs. ne varsa silip süpürdüm. Tabak bomboş kaldı.)

Biraz tur atıp caddenin hemen karşısında bulunan Ataşehir Hello Kitty World'e gittik. Kızların çok sevdiği bu pembe-beyaz mekan arada uğradığımız bir yer. Kendim de seviyorum :) Onlara burada tatlı ısmarladım. Sonra da içinde gezindik.

16.30
1 kupa latte (şekersiz)
Mozaik pasta (önce tabağımda gördüğünüz 3 parça, ardından 4 parça daha olmak üzere Berra'nın yemediği tatlısının yarısını ben yemiş oldum. Ama bunu hesaba katmıştım ;) normalde mozaik pasta pek sevmem, ben sütlü tatlı tercih ederim ama bugün kızların günü o nedenle kendileri seçtiler. Karneleri güzel olduğu için onları gezmeye getirmeye söz vermiştim. İş programım yoğun olduğu ve hava da çok soğuk olduğu için başka bir yere götüremedim. Halbuki gönül açık hava sahilde bir yürüyüş veya bir müze gezmesi isterdi)

Yağmur ve Berra

Kızlara küçük birer karne hediyesi aldım ve saat 18.00'de ofise döndüm. Şu an blogumu yazarken bolca su içiyorum. Dışarda pek içememiştim…

Ofisten geç çıktım ve akşamyemeğimden önce İnci hanımla ilgilendiğim için yemeğimi saat 20.30'da yedim. Hala pek karnım acıkmamıştı.

20.30
1 porsiyon sulu köfte (içinde 9 tane köfte ve birkaç patates var)
1 kaşık bulgur pilavı (tok olmama rağmen tadına bakmadan duramadım)

Yemekten sonra tek şekerli bir Türk Kahvesi içtim.

22.30
1 adet büyük portakal



Bütün akşamım kuzucuğumla eğlenerek geçti. İnsanın her anının dolu dolu olduğu bir hayat da varmış. Eskiden aslında ne kadar boş zamanımız varmış. Oturup arka arkaya Lost, Prison Break, Fringe vs izlediğim zamanlara yazıklar olsun! Keşke daha çok kitap okusaymışım, daha çok cilt bakımı, küvet keyfi falan yapsaymışım…

Diyetisyen Serap Orak Tufan

28 Ocak Salı 2014 

4 yorum:

  1. Bogunuzu severek takip ediyorum.Beslenme saatleriniz,calistiginiz icin gec saatlere denk gelsede, bütün diyetisyen ,rejim kurallarina ters düsecek( sizde diyetisyensiniz de) Kadar gec.
    Mesela meyveyi 17:00 Dan sonra yada aksam yemeyin derler,enerjiyi yag olarak depoladigi icin vücut.

    Bu konuda biraz bilgi verirseniz sevinirim.Emzirmeyen biri bu tarz beslense kilo alirmi?Ev Hanimiyim ve günde 30 dakika spor yapiyorum.

    Yoksa bu beslenme sadece emziren anneler icinmi örnek teskil ediyor?
    Cevabiniz icin simdiden tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim beslenme şeklim genel olarak herkese hitap edebilir ama tabi ki bu aralar emzirdiğim için bazı ayrıntılar emzirenlere göre oluyor. Örneğin normalde alkol almayı severim, dışarıda yemeğin yanında 1 kadeh şarap içerim. Ama emzirdiğim için içmiyorum. Genelde yüksel kalorili beslenmediğim için bu beslenme şekli kimseye kilo aldırmaz diye düşünüyorum.

      Sil
  2. Blogunuzu sürekli takip ediyorum ama ilk defa yorum yapma ihtiyacı hissettim.Benimde 12 aylık bebeğim var (2 numara kendisi) ve bütün vaktimi kuaförde cilt bakımında vs.geçirmediğim için hayıflanıyorum hihihi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey gidi günler meğerse ne kadar çok vaktimiz varmış değil mi? :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...