Son günlerden...

Sevgili blog okuru dostlarım,

Hala hastalıklarla boğuşuyoruz. İnci 2 gündür iyi, ateşi çıkmıyor derken dün sabah yine 38,5 ateşle uyandı :( Burun minik bir çeşme, habire akıyor. Neyse ki ateş düşürücü şurup verince hemen düştü. Ama perişian oldu kuzum, gözleri bile akıyor. Allah daha büyük hastalıklar dertler vermesin, çocuklarımızı korusun…

Hastalıklar geçer de, benim başka bir konuda maruzatım var. İnci Hanım eskiden 20.30 civarında uyurdu, bir rutinimiz vardı. Ama artık çok geç uyuyor. Bazen gece 01.00-02.00, en erken 23.30 derken tüm akşamım onunla ilgilenmekle ve uyutmaya çalışmakla geçiyor. Eskiden 21.00'de uyuyunca ne güzel bilgisayar başına geçip blogumu yazabiliyordum. Ama şimdi tüm enerjim tükendiği için o yatınca ben de yatıyorum. Gündüz ofiste de yoğunum. Blogu hangi ara yazacağımı şaşırdım :(

Hadi diyelim blogu yazdım, peki benim diğer projem ne olacak? Daha önce bahsetmedim, artık açıklıyorum: Şu an bir kitap yazma arifesindeyim. Eğer kafamdaki programa uyarsam (gerçi bu işler ne kadar zaman alıyor bilmiyorum) kış sonunda okuması pratik, içi faydalı bilgilerle dolu, güncel bir kitap olmasını planlıyorum. Konusu tam da tahmin edeceğiniz üzere hamilelik ve emzirme dönemi beslenmesi olacak. Kitapta özellikle üzerinde durulmasını çok istediğiniz konular varsa lütfen yazın, o konularda daha da yoğunlaşabilirim. Yurt dışından harika kaynak kitaplar aldım, kendi deneyimlerim ve bilgilerimi de harmanlayıp sizlerin huzuruna çıkaracağım kısmetse…

Buradan da ilan ettiğime göre artık Allah utandırmasın diyelim :) Cayma gibi bir lüksüm kalmadı. O kitap yazılacak :)

Biz bugün İnci'yi doktora götüreceğiz, çünkü hala iyileşemedi ve ben ilerlemesinden korkuyorum. Sonuçta minicik daha. Çok kötü bir salgın var İstanbul'da :(

Öğleden sonraya kadar ofiste yoğunum, sonra doktor arası, sonra yine ofis. Eve gidişim 20.00 olacak. Bu yoğunlukta ve koşturmacada yapmak istediklerimi hangi ara yapacağım? Kendi kendime soruyorum. Bazen de acaba çok mu şey üretmek istiyorum diye düşünüyorum. Aslında kendi kendime iş çıkarmadan rahat dursam bolca vaktim kalır ama yapamıyorum :)



Neyse kitapla ilgili fikirlerinizi bekliyorum. Benim kafamda da bir sürü şey var…

Sonraki yazıda buluşmak üzere, sevgiler…

Diyetisyen Serap Orak Tufan

9 Ocak Perşembe 2014

11 yorum:

  1. Serap hnm geçmiş olsun minik prensesinize.inşallah en kısa zamanda iyileşir ve erkenden uykusu gelir :)
    kitap fikrinize çok sevindim.sizin akıcı dilinize alıştık kitabınızdan da hemen bir adet ediniriz elbette hatta belki imza günü yaparsınız da biz takipçilerinizde sizinle tanışma fırsatı yakalar..sevgiler.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) kitap konusunda desteklerinize çok ihtiyacım var… Daha yazmaya başlamadan gözümde büyümeye başladı

      Sil
  2. Serap Hanım, yeni maceranız hayırlı olsun... Allah utandırmasın... Ben de şuan 31 haftalık hamileyim ödemi engelleyecek menü ve rutinleri de içinde barındırması faydalı olacaktır diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız ben de çok ödem sorunu yaşamıştım hamilelikte, kesinlikle yazacağım..

      Sil
  3. cok geçmiş olsun acil şifalar.benımde 7.5 aylık bir bebeğim var ve aynı konudan muzdarıbız.inanın bütün gecemiz eşimle bebeğimizi uyutmaya calışmakla geçiyor:)ama sabah olupta ufacık bir gülümsemesi tüm yorgunluğumuzu alıp götürüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gündüz işte olduğumuz için akşam onunla vakit geçirmeyi biz de istiyoruz ama kendi iyiliği için uyuması lazım :) yoksa nasıl büyüyecek?

      Sil
  4. inci bebek çabucak iyileşir inş. ben doğumun ilk günlerinde ama özellikle ilk 1 haftasında anne nasıl beslenmeli,süt nasıl artar ,anne sütü almayan bebeğe ilk yaklaşım nasıl olmalıdır gibi konuları görmek isterim. umarım değerlendirirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. öncelikle çok geçmiş olsun bebişe.. kitabınızı şimdiden merak ediyorum allah utandırmasın inşallah. doğum sonrası kilo problemine de kitabınzda yer verirseniz eğer sevinirim. (bebeğim 8 aylık oldu emzirmiyorum ama hala kilo veremedim çok uğraşmama rağmen) sevgileer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap ne zaman biter bilemiyorum ama bu faydalı konuların hepsine yer vereceğim. Sevgiler :)

      Sil
  6. Cok tebrik ederim simdiden...Ben de hamile kalmayi planlayan bir okuyucum:) Hamilelikte gluten intoleransi olanlara ozel beslenme secenekleri koyabilirseniz cok mutlu olurum. Bir de ben yurtdisinda yasiyorum ve en buyuk sorunum kitaplari temin edememek. Kitabi yazdiktan sonra anlasacaginiz yayinevi ile ekitap yaparsaniz eminim benim durumumda olan bircok insan da kitabi satin alip okuyabilir:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-kitap konusunu ben de düşündüm. Olması faydalı olacaktır. Fikir verdiğiniz için teşekkürler :) Umarım gönlünüze göre bir hamilelik geçirirsiniz...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...