29 Ocak Çarşamba 2014

Bu sabah da yine kızımın odasından gelen tatlı seslerle uyandım. Ama bu sefer yatağın içinde dönmüş, minik ayağını bir yere sıkıştırmış o nedenle sıkıntılı sıkıntılı bağırıyordu. Sabahları beni görünce o kadar seviniyor ki, İnci dışında bu hayatta beni gördüğü için bu kadar mutlu olan tek kişi annemdir heralde :)

Kahvaltımı saat 10.30 civarında yaptım. Yine Muratbey burgu peynirden 2 parça yedim. 2 dilim tam buğday ekmeği, 3 adet siyah zeytin ve 1 bardak da sütüm vardı.

Ofiste birşey içmedim. Öğle saatindeki randevularımı gördükten sonra öğle yemeği için eve geldim. Bu sefer vaktim kısıtlıydı İnci ile az vakit geçirebildim. Yemeğimi 13.30-14.00 arası yedim.

13.30
1 tabak sulu köfte
5-6 kaşık bulgur pilavı
3-4 kaşık yoğurt




Yemekten sonra 1 fincan kahvemi işte bu güzel manzaranın karşısında içtim ;)



Saat 14.45 civarında ofise döndüm ve çok üşüdüğüm için bir fincan Lipton 10 Bitkili çayımdan içtim. Blog yazmaya oturmadan önce de ağzıma 1 minik parça bitter çikolata attım :)


Bu kadar yakıt parası verip de odamda bu kadar üşüdüğüm için kimi suçlamalıyım? Hemen odamın yanındaki yangın merdiveni boşluğunu mu, yoksa içeri rüzgar sızdıran pencerelerimi mi? Neyse ki mutfakta, çekmece de hazır salep buldum. Nestle'nin hazır salepi sütle hazırlanırsa çok güzel oluyor, zaten üzerinde sütle hazırlayınız yazıyor ama ben suyla yaptım, açıkçası o da gayet lezzetli oldu bence. Bu hazır ürünler bana her zaman çok tatlı geldiği için içimi bayıyor o nedenle sık içmiyorum ama çok üşüdüm :(

Saat 18.00'de salepin yanında 2 dilim karabuğdaylı kıtır yedim. Le Pain des Fleurs harika bir ara öğün alternatifi bence. Ülkemizdeki kısıtlı diyet ürün yelpazesine tabi ki ithal ürün olarak katılan bu markanın ürünlerini sevdim. Ekofit firmasının çok fazla ithal ürünü var ama henüz diğerleri ile tanışamadım. Yavaş yavaş deneyeceğim. Organik ürün kategorisindeki bu kıtır aynı zamanda düşük kalorili olduğu için bana çok hitap etti. Kinoalısı da varmış ama onu denemedim. Hesaplamalarıma göre bu kıtırın 1 tanesi 19 kcal civarında olmalı. Tüm diyetisyen arkadaşlarıma tavsiye ederim. 

devam edecek…

Devam edecek dedim ama bu günün akşamında çok hastalandığım için yazımın devamı gelmedi :( Lütfen bir sonraki posta geçiniz...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

29 Ocak Çarşamba 2014


6 yorum:

  1. Merhaba,
    Hasimato ve seker hastasi oldugumu ogrendim. Karbonhidart ve sekerli besinlerden uzak durmami soyledi doktorum. Ben belki daha acik olur diye diyetisyen gittim ama kilo veremeyecgimden dem vurup daha canimi sikti. Asagi yukari bir beslnme ogunu tavsiyesinde bulunabilir misiniz? Karbonhidart sayimi diye birsey varmis? Nedir bu bilginiz var
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo verebilirsiniz hiç merak etmeyin. Moralinizi bozmayın. Önemli olan sağlıklı ve düşük kalorili beslenmeniz.

      Sil
  2. Merhaba serap abla sana bir sey danismak istiyorum izninle..ben 17 yasindayim boyum 172 ve kilom 56,5-57 arasi.acaba normal bir kilo mu yoksa 1-2 kilo vermem gerekli mi?gunde 1000 kalori aliyorum bir de onu ekliyim.tesekkurler simdiden.inciye opucukler..

    YanıtlaSil
  3. merhabalar serap hanııım :) şubat bitecek ama siz yoksunuzz özledik yazılarınızı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...