21 Temmuz 2015

Bugün tatlı Berra'mın 8. doğum günü! :) Bu özel gününde yanında değilim ama buradan onun doğum gününü kutlamak istiyorum. İyi ki doğdun peri kızım, güzel yeğenim, ilk kızım… Seni çok seviyorum… Nice mutlu ve sağlıklı yılların olsun bir tanem :)

Canım benim...

Bu sabah troid ilacımı almadım, sadece 1 yudum su içtim ve Emine Hanım gelir gelmez eşimle beraber Ataşehir'deki Synevo Laboratuvarına gittim. Uzun zamandır kan tahlili yaptırmadım. Troid hormonlarım ne durumda bilmiyorum. Aç karnına kan verdik. Eşim için de babalar günü indirimli paket kapsamında tahlil yaptırdık. Bence kampanya bitmeden hemen siz de randevunuzu alın ve yaptırın. Paket kapsamında çok önemli kan sonuçlarına bakılıyor. İçerik için tıklayın!

Kan verdikten sonra ikram edilen 1 kare bitter çikolatayı yedim. Sonra eşimle Ofisimin yanındaki Değirmen Cafe'ye gidip kahvaltı yaptık. Ortaya 1 tane klasik kahvaltı tabağı söyledik ve paylaşarak yedik. 4 dilim kızarmış beyaz ekmekle beraber kendi tabağımdakileri yedim. Sonradan tabağımdakilere ek olarak fazladan 1 parça ceviz, 1 adet yeşil zeytin ve biraz daha peynir yedim. Şekersiz 1 bardak çay içtim. 1 lokma bile bal/reçel yemedim

Ofise gidince filtre kahve yaptım ve 1 büyük kupa dolusu içtim.

Waternet su arıtma cizhazı sebil modeli
Öğleden sonra programım boş olduğu için eve geldim. Çünkü Waternet rutin cihaz bakımına gelecekti. Mayıs ayınde eve Waternet'in sebil şeklindeki su arıtma cihazından aldık, oldukça da memnunuz. Kullanmak isteyenlere tavsiye ederim. Şimdi her an hem sıcak, hem soğuk hem de oda sıcaklığında arıtılmış suyumuz var.
Artık yaz günlerinde sürekli su doldurup buzdolabına koyma derdimiz kalmadı. Bu iş hep bana kalıyordu :) Ayrıca çay ve kahve için de her an sıcak su hazır :)

Öğle yemeği olarak babamın Almanya'dan getirdiği balık konservesinden 1 kutu ve yanında biraz da makarna yedim. Balık Ringa balığıymış, Almanya'da yaşayan blog okuru dostum Merve çevirdi sağolsun :) Merve'yi hatırlarsınız belki daha önce 2 kez beni ofisimde ziyarete gelmişti. Türkiye'de sayılı tatil günü olmasına rağmen bana zaman ayırmasına çok sevinmiştim :) Her zaman beklerim Mervecim. Bu vesile ile özellikle Almanya'da ve tüm yurt dışında yaşayan blog okuru dostlarıma sevgiler...

Balığın sosu hardallıydı, Türk damak tadının dışında ama tam benim damak tadıma uygun :) Sosunun çoğunu yemedim, fazla kalorili olmasın diye, çünkü kremalı olduğunu tahmin ediyorum. Üzerinde hiç İngilizce kelime olmadığı için içeriği anlayamadım, ama çok da önemli değil çünkü çok lezzetliydi :)

Yemekten sonra şekersiz bir Türk kahvesi içtim.

Akşam yemeği olarak da zeytinyağlı taze fasulye, 2 kaşık dolusu yoğurt ve 1 dilim tam buğday ekmeği yedim.

Yemekten sonra şekersiz Türk kahvesi içtim, yanında 1 tane minik güllü lokum yedim.

İnci'ye yedirirken 1/2 şeftali yedim.

Tam günü hasarsız kapatmışken İnci 23.00'da uyuyunca çekirdek yiyen eşim yüzünden iştahım açıldı ve yatmadan önce 1 kase tuzlu çekirdek yedim. Pişmanım :(

Diyetisyen Serap Orak Tufan

21 Temmuz 2015 Salı

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-