20 Temmuz 2015

Herkesin geçmiş Şeker Bayramı kutlu olsun :) Bu bayram 3 gün evde olmak bana iyi geldi. Ama kilo açısından hiç iyi gelmedi. Biraz fazla cips, dondurma, abur cubur yedim hooop 0,9 kg almışım!!! O nedenle bugün acilen sağlıklı beslenme moduma girdim. Tatile kadar bu modda kalmayı düşünüyorum. Hadi bakalım…

Bu sabah her zaman ki gibi 2 dilim kare tam buğday ekmeği ile yapılmış kaşarlı tostumu yedim. Yanında 1 bardak günlük süt içtim.

Ofise gidince 1 fincan kapsül kahve içtim, bol köpüklü…

Öğle yemeği için Novada Avm'ye gittim. Izgara tavuklu bir salata (zeytinyağı, limon ve sirke koydum), yanında 1 tane oval minik beyaz ekmek yedim. Kepekli ekmeği eşim yediği için ben de beyaz yedim.


Sonra eşim MacFit'de spor yaparken ben de Nacizane Kahve 'de oturup biraz keyif yaptım. Filtre kahve içtim (şekersiz), yanındaki bisküviyi yemedim.



Ofise dönünce başka birşey yemedim.

Akşam yemeği olarak da siyez bulgurlu mercimek çorbası içtim. 3 kepçe dolusu çorbanın yanında 1 dilim de tam buğday ekmeği yedim. Çorbaya ekmek doğramaya bayılırım :) Siyez bulgurlu mercimek çorbası karışımını Makarna Lütfen! den almıştım.




İnci bugün hiç uyumamış. o nedenle akşam 21.10'da uyuyunca eşimle şoka girip biraz erken sevindik. Hemen bir film izleyelim dedik. Her yıl Temmuz ayında izlediğimiz Im Juli (Fatih Akın) filmini açtık. 1 fincan Doğadan ananaslı acaili yeşil çay içtim. Evde bira olsaydı kesin onu içerdim ama yoktu. Bu filmle de yeşil çay iyi gitmedi ama olsun. Bu arada Doğadan'ın ananaslı yeşil çayına bayıldım. Zaten ananas tadını, aromasını çok severim.


Tam, 1 tane bal gibi şeftali yerken İnci ağlayarak uyandı ve 00.00'a kadar hiç uyumadı :( dedim ya erken sevinmişiz. Bütün akşam mızmızdı. Eşim film izlerken patates cipsi yiyordu, tabağın dibinde biraz bırakmış. Akşamın moral bozukluğu ile onu da yedim maalesef :(


Saat 01.00 civarında da yattım. Ama Suruç'taki terör eylemi nedeniyle moralim bozuk olduğu için sabaha kadar pek uyuyamadım. Artık yorum bile yapmak istemiyorum, bu ülkenin siyasi, dini ve ırkçı hırsları ve dönen oyunlar yüzünden midem bulandı artık. Hepinize lanet olsun!

Diyetisyen Serap Orak Tufan

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...