63. GÜN (55,5 kg)

Bugün tartıldım. 0,6 kg bir artış var kilomda :( 4-5 gündür düşük kalorili beslenmeye çalışıyorum ama sanırım ondan önceki hafta çok hamur işi yediğim için biraz kilo almışım :( Antalya'ya gitmeden önce kilomu görmek istediğim için bugün tartıldım. Dönüşte de tartılacağım...

08.00
1 fincan süt (1 bardaktan az oldu çünkü evde süt bitti! Normal dışı bir durum çünkü bizim evde süt hiç bitmez. Sağlam stok yaparım :) Eşim daha önce bu konuda şöyle bir espri yapmıştı "Karıcım istersen eve bir inek alalım sütünü her sabah taze taze içersin" Napalım sütü çok sevmek suç mu? :)

09.00
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

11.00
2 adet kuru erik

13.00
1 kupa dolusu makarna
5 kaşık kabak yemeği
2 kaşık yoğurt
3 adet yaprak sarma (arkadaşımdan aldım :)

Kahve

17.00
1 adet kivili Activia yoğurt

Bu akşam 22.25 uçağı ile gidiyoruz. Yolda acıkmamam lazım. Acıkınca şekerim düşüyor (hipoglisemi) ve sinirli oluyorum...

20.30
7 kaşık dolusu makarna (2 kaşık ketçaplı)
5 adet İglo Fish Fingers (teflon tavada yağsız pişirdim. İglo ürünlerini çok seviyorum)
1 kaşık Kühne Bin ada sosu

İşte Antalya'dayız! Saat 00.00 yatmadan önce sohbete daldık. Annem börekleri hazırlamış, sabaha yeriz diye düşünüyordum ama herşey kontrolden çıkmaya işte tam bu saatte başladı!!!!

00.20
1 kase badem-antep fıstığı (normalde sayarım biliyorsunuz ama artık saymasam daha iyi!)
1 dilim su böreği (insanın annesi su böreği yapar da yenmez mi? haksız mıyım?)

02.00
Tok karnına yatış :(

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Güya gece varınca birşey yemeyim diye akşam yemeğinde çok yedim ama ne mümkün! Bundan sonraki günleri yazmaya şimdiden korkuyorum...

22 Nisan Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...