42. GÜN

Dün pirinçleri, soya sosuyla löp löp yuttuğum için bu sabah şiş kalktım tabi :(

08.00
1 su bardağı süt

09.00
1 dilim Cheddar peyniri
2 dilim tam buğday ekmeği
Kahve

Yoğunluktan yemek yemeye zamanım da olmadı, dünden kalan yemeklerden ayaküstü çok az atıştırdım. Kalan yemekleri 1 kaşık da olsa atmayı hiç sevmem. Mutlaka daha sonra yemek için saklarım.

13.00
2 kaşık z.yağlı kabak+taze fasulye
1 dilim tam buğday ekmeği

Akşama yemeğe eşimin kardeşi ve eşi gelecek. Balık yapmayı düşünüyorum...

16.30
1 adet suşi (dünden kalan-1 tane attım ağzıma)
1/2 paket Gran Pavesi kekikli kraker

20.00
1 kase Knorr Mahluta Çorbası (hazır çorba hiç yapmam ama bu seferlik deneyim dedim. Güzel bir çorbaymış, mercimek ve kimyonlu)
1 adet levrek (fırında)
4 kaşık patates salatası (bizim evin geleneksel balık menüsü elemanı)
1 kaşık z.yağlı barbunya pilaki
Bol yeşillikli salata (roka-marul-soğan)

21.30
Türk Kahvesi (az şekerli)

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Gün içinde koşturmaktan çok fazla aç kaldım ama akşam acısını çıkartacak bir ziyafet çektim kendime. Dikkat ettiyseniz patates, çorba, barbunya vb. gibi nişastalı besinleri yediğim zaman asla ekmek tüketmem. O nedenle asla fazla kalori almıyorum.

1 Nisan Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...