70. GÜN (55,2 kg)

Herşey normale döndü! :) Sadece 3 gün dikkat ederek tam 1 kg verdim gördüğünüz gibi. Yeni alınan kilolar çabuk verilir. O nedenle umutsuzluğa kapılıp diyeti bozmanın alemi yok. Moralim bozulup yemeye devam etseydim son aldığım kilo kalıcı olabilirdi. Ama yine de önümüzdeki günlerde dikkat edeceğim. Hedefim 54 kg olmak, yaz yaklaşıyor biraz daha fit olmak istiyorum...

08.00
1 su bardağı süt

08.45
2 dilim tam buğday ekmeği
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

13.00
7 kaşık brokoli (Çarşamba akşamı yapmıştım hatırlarsanız)
2 kaşık yoğurt
2 dilim kepekli ekmek

Cuma öğleden sonraları çalışmadığım için ofise klima taktırmaya karar verdim. Ustalar 15.00 de geldi. Bütün duvar delik deşik oldu ama yine de takamadılar. Ofis mahvoldu her yer toz altında kaldı. Zaten bugün nezle olmuştum bir de toz soluyunca iyice kötü oldum :( Sinirlerim bozulduğu için bütün öğleden sonra acıkmadım. Stres durumunda iştahım kapanır.

Akşam yemeğimi kızkardeşimle ve tatlı yiğenin Berra ile buluşup yiyeceğim. Optimum'a gittik...

19.00
Şişte dil balığı (4 parçaydı ama 1 tanesini Berra yedi)
2 kaşık kısır
Bol yeşil salata
1 kibrit kutusu kadar pancar turşusu
4-5 tane elma dilim patates

21.30
1 tane minik ekler pasta (gereksiz bir tüketim oldu)

1 poşet Tylolhot içitim. Sanırım 1 poşette 5-6 küp şeker kalorisi var.

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün de yine çok sağlıklı beslendim bence. Ofisteki kargaşadan dolayı öğleden sonra ara öğün yiyemedim. Yine meyve tüketimim hiç yok. Canım da istemiyor :(

29 Nisan Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...