66. GÜN Antalya

Bu akşam 18.40 uçağı ile İstanbul'a döneceğiz. Saltanat sona eriyor...

11.30
1 dilim ıspanaklı börek (eski günlüklerimi okuyanlar ıspanakla aramda ne kadar güçlü bir bağ olduğunu bilirler :)
2 dilim beyaz peynir
3-4 adet yeşil zeytin
Domates-salatalık
3 dilim kadar kızarmış ekmek

15.00
Az şekerli Türk Kahvesi

Bugün artık kontrollü beslenmeye geçiş aşamasındayım...

16.30
12 adet kıymalı pazı sarma
2 kaşık yoğurt
1 adet zeytinyağlı enginar
1 adet zeytinyağlı kuru patlıcan dolması (İstanbul'a götürmek yaptı annem, kızkardeşim istedi)
2 çatal pirinç pilavı
1 köfte kadardan az tandır eti

Kalan yemekleri de yedik artık yola çıkabiliriz...

18.00
1 fincan şekersiz espresso

Uçaktan indiğimizde güneşli bir Antalya gününden sonra kapkara bulutlu bir İstanbul akşamı ile karşılaştık. Başka bir boyuta geçtiğimi hissettim...

O kadar çok yemişim ki uzun süre acıkmadım...

22.30
1 dilim patatesli börek (annem kızkardeşim için yapmıştı)
2 adet minik kuru patlıcan dolması

Artık bu hamur ve karbonhidrat çılgınlığına son vermenin zamanı geldi!

Bol bol su içiyorum...

Günün değerlendirmesi :
Annemin yaptığı yemekleri bulmuşken yedim ve çok güzel bir 3 gün geçirdim. Babamın harika mangal partisi, annemin lezzetli yemekleri ile dolu güzel bir haftasonuydu. Çok çalıştığım ve her zaman sağlıklı beslendiğim için bunların hepsini de hak ettim :) Hiç pişman değilim sadece biraz sindirim sorunu yaşadım tabi. Yarın normal rutinimiz başlayacak. 3 gündür prensestim şimdi külkedisine dönme vakti geldi...

25 Nisan Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...