59. GÜN

Bu hafta çok dikkatli beslenmeliyim. Hatta düşük kalorili beslenmemde fayda var. Çünkü haftasonu 2-3 günlüğüne ailemin yanına Antalya'ya gideceğim. Annem 3 haftadır ne pişireyim ne istersiniz diye soruyor :) Kurtuluşumuz yok ne varsa hepsinden yiyeceğiz...

Pazartesi yine soğuk bir kış günü gibi başladı. 18 Nisan oldu hala paltoyla dışarı çıkıyoruz artık havalar ısınmalı, yoksa metabolizmalar allak bullak olacak :(

08.00
1 su bardağı süt

10.00
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

12.00
2 adet kuru erik (Peyman)

14.00
1/2 kase sebze çorbası
6-7 kaşık z.yağlı taze fasulye
3 kaşık pirinç pilavı

17.00
1 adet kivili Activia yoğurt

Evde yemek yok en pratik yemek makarna ve derin dondurucudaki hazır anne köftelerim...

20.30
4 adet köfte (teflon tavada yağsız pişiriyorum her zaman)
1 kupa dolusu bol salçalı makarna
1 yemek kaşığı Kühne Bin ada sosu (bu sosa bayılıyorum, ama 1 kaşık yemeye dikkat ediyorum)

Lipton elma tarçın çayı (harika kokuyor)

22.00
14-15 adet çağla (tuz dökmeden)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Benim için en önemlisi dün ve bugün akşam tam 30 dakika kondüsyon bisikletine binmem oldu. Uzun zamandır tembellik yapıyordum. Zaten bu Cumartesi dansa da gidemedim o nedenle bari evde hareketli olayım dedim.
Şimdiden haftasonu Antalya'ya gideceğim için az kalorili beslenmeye çalışıyorum. Orada ne kadar dikkat etsem de illa ki kaçacak bari bu hafta denge sağlayayım. Zaten geçen hafta da pide, lahmacun vs. sık yemiştim...

18 Nisan Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...