41. GÜN (54,9 kg)

Bugün Mart ayının son günü. Tartılmaya karar verdim. Tartılmak için kendimi iyi hissetmem gerektiğini önceki açıklamalarımdan öğrenmişsinizdir :) kendimi şiş ve ağır hissettiğim günler asla tartılmam!

08.00
1 su bardağı süt (her hafta farklı markalar alıyorum)

10.30
1 dilim tam buğday ekmeği
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

13.00
4 kaşık z.yağlı taze fasulye
4 kaşık z.yağlı kabak
2 kaşık yoğurt
2 dilim tam buğday ekmeği

16.00
3 adet kuru kayısı
Lipton zencefil-limon çayı

18.30
1 adet çilekli Activia probiyotik yoğurt

Bu akşam canım suşi yemek istedi. Suşi çok kalorili bir yiyecek olmadığı ve de az porsiyonda yendiği için diyet açısından zararlı bir besin sayılmaz. Ancak çiğ balık olması biraz düşündürüyor. Bir de soya sosu kullanıldığı için ertesi gün vücutta ödem yapma olasılığı da çok yüksek. Güzel bir karışım yaparak Ataşehir China Lotus'tan 2 kişiye yetecek kadar suşi siparişi verdim. Ama çoğunu ben yedim! Zaten eşim suşi yemez.

21.00
12 parça karışık suşi (salatalık, yengeç, avakado-yengeç, avakado-karides, avakado-somon, California roll)
Wasabi, soya sosu ve suşinin tadlarının karışmasına bayılıyorum. Ara ara suşi krizim tutar, duyan da bu yaşıma kadar suşi yiyerek büyüdüm zanneder :)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün kilomu hala çok güzel koruduğum için kendime ödül verdim ve sevdiğim bir yiyeceği yedim. Siz de zaman zaman kendinizi ödüllendirebilirsiniz. Ama hak etmek çok önemli!

31 Mayıs Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...