64. GÜN Antalya (23 Nisan)

Bugün 23 Nisan! Neşe doluyor insan :)

Dün gece geç yattıktan sonra bu sabah kalkmak çok zor geldi bana. 8 saat uyumadan kendine gelemeyenlerdenim malesef. Ama ev halkının kararı nedeniyle 9'da uyanmak zorunda kaldım. Kahvaltımızı deniz manzaralı bir yerde yapmaya karar verdik. Evimize çok yakın bir yerde (Lara sahili) piknik masaları var. Yıllardır orada kahvaltı yapmak istiyordum. İlk kez geçen sene yaptık. Bu 2. si olacak :) Antalya harika bir şehir, evinden sepetini hazırlıyorsun ve çıkıyorsun. Bütün deniz manzarası karşında...

Muhteşem bir kahvaltı bizi bekliyor...

10.00
1 adet yumurta sarısı
1 dilim sucuk
1 kibrit kutusu beyaz peynir
3 dilim pastırma
4 adet yeşil zeytin (annem elleriyle toplayıp yapmış)
1/2 Ankara simiti (ilginç ama öyle)
1 dilim ıspanaklı börek (1/4 yufkadan)
2 adet közlenmiş biber
2-3 dilim domates-salatalık
1 adet kuru erik
2 dilim ekmek

12.00
Tek şekerli Türk Kahvesi

14.00
Tek şekerli Türk kahvesi
2 tatlı kaşığı Akdeniz Dondurma (Antalyalılar bilir yanık dondurma, ben yanık sevmem ama yine de tadına baktım)

16.00
2 adet zeytinyağlı enginar (sıkı bir kahvaltı yaptığım için bu saate kadar acıkmadım, ama kan şekerim düştü birşeyler yemem gerek)

Eşim bir etsever olduğu için annem tandır pişirmiş. Benim için yanındaki diğer yiyecekler daha güzeldi. Akşam yemeği annemin komplolarıyla devam ediyor...

19.00
5 adet kıymalı pazı sarması
2-3 köfte kadar kırmızı et
3 kaşık pirinç pilavı
5-6 kaşık zeytinyağlı börülce salatası
2 kaşık yoğurtlu avakado
8-9 adet fırında baharatlı patates

Porsiyonlara ancak bu kadar dikkat edebildim. Ekmek yemedim...

22.00
10-12 adet çilek
1 kase antep fıstığı, kaju, badem (kuruyemişe dayanamıyorum)

Yaklaşık 2 litre su (bu kadar yağlı/tuzlu yiyince belki daha çok su içmiş de olabilirim)

Günün Değerlendirmesi :
Normal beslenme şeklime göre yüksek kalorili ve çeşitli yediğim bir gün oldu. Aslında yemeklerde fazla kaçırdığımı düşünmüyorum ama kuruyemiş yemem yağlı ve kalorili bir tüketim oldu. Napalım artık dönüşte az yerim, cezamı çeker diyetimi öderim :)

23 Nisan Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...