69. GÜN

Düşük kalorili beslenme eylemime devam ediyorum. Bugün Perşembe, yarın tartılmayı düşünüyorum. Haftasonundan önce kilomu görsem fena olmaz...

08.00
1 bardak süt

09.00
2 dilim tam buğday ekmeği
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

Çok yoğun bir gün öğle yemeğim gecikecek...

13.00
1 kaseden daha az ezogelin çorbası

14.00
4-5 kaşık etsiz taze fasulye
3 kaşık pirinç pilavı
2 kaşık yoğurt

16.30
3-4 adet kuru erik
Lipton elma tarçın çayı

18.00
1 adet kivili Activia yoğurt

Evde yemek yok. Aslında biraz brokoli var ama onu da yarın öğlen ofise götürmeyi düşünüyorum...

20.30
1 kase yayla çorbası
Enginarlı salata- Cook shop (bu salatayı çok beğeniyorum,parmesan dilimleri de var)

Toplam 1,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
3 gündür az yiyorum yarın tartılmayı düşünüyorum. Ara öğünlerimi aksatmamaya çalışıyorum ki bir sonraki öğünde çok yeme isteği olmasın. Hafta sonu o kadar tok gezdim ki zaten bu hafta biraz açlık çekmeyi hak ettim :) Malesef pek taze meyve yemiyorum bu aralar...

28 Nisan Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...