22 Nisan 2012 Pazar


Merhabalar,
Bugün farklı bir yazım türü ile günümü paylaşacağım. Şu an evdeyim ve çıkmak için hazırlandım. Yanıma ipadimi ve multivınımı alıp gittiğim yerlerden günlüğümü yazmaya devam edeceğim. Bir çeşit online blog yani, bakalım becerebilecek miyim? :)



Şu ana kadar 10.45'de kalktım ve kahvaltı hazırladım. Eşim harika bir omlet yaptı. Gerçekten çok lezzetli olmuştu. İçine 3 çeşit peynir, sucuk,yumurta ve üzerine maydonoz koymuş. Mutfakta erkek hareketi sonuna kadar desteklenmelidir. Yemek yapan erkek candır! :)


11.20
1/4 omlet sonrasında 1/8 parça daha
3 dilim beyaz ekmek
1 adet yeşil zeytin
4-5 dilim domates
3-4 dilim salatalık
2 yaprak kuzu kulağı
1 fincan çay

Sofrayı ve evi topladım. Sonra güzel bir duş yapıp hazırlandım. Birazdan evden çıkacağız. Benim planlarıma göre önce Van Gogh sergisine, sonra da Emirgan Parkına gideceğiz. Yazmaya gittiğimiz yerlerden çıkınca ve birşeyler yiyince devam edeceğim. Ancak fotoğrafları eve varınca ekleyebilirim sanırım çünkü ipadden fotoğraf eklenmiyor.

Sanırım 10 dakika sonra çıkarız. Saat 13.40

...


Şu an Van Gogh sergisinden çıktık ve Karaköy trafiğindeyiz. Trafikten gözümüz korktuğu için Emirgan'a gitmekten vazgeçtik. Çünkü bu akşam FB-GS maçı var. Eğer eve vaktinde yetişemezsek hasta Fenerli olan kocam kafayı yiyebilir.

Karnımız da acıktı ama trafik çok fazla. Belki de Beşiktaş'ta sahilde bir yerlere takılıp eve öyle gideriz. Henüz belli değil...

Bu arada sergi çok güzeldi. Müzik de harikaydı. Yaratılan atmosfer sizi resmin, renklerin ve sanatçının ruh halinin içine çekiyor. 15 Mayıs'a kadar gidebilirsiniz. Tam 15, öğrenci 8 TL.

...


Daha fazla trafiğe kalmadan Anadolu yakasına geçmeye karar verdik. Bütün akşam evde eşimle maç izlemek istemediğim için beni İkea'nın yanındaki Bu Yaka Avm'ye bırakmasını rica ettim. 17.30 civarında Bu Yaka'ya geldim. Kısa bir tur attıktan sonra karnım çok aç olduğu için Midpoint'e girdim. Avm hakkındaki ilk izlenimime gelince güzel bir yer olmuş, biraz sonra gezdiğimde daha çok fikrim olacaktır.

Kendime jest yapıp ızgara deniz mahsulleri ve beyaz şarap siparişi verdim. Harika bir yemek geldi. Çok mutlu oldum:)


17.50
Izgara deniz mahsulleri(1/2 levrek fileto, 2 şişte toplam 6 adet karides ve 4 yarım parça kalamar içeriyordu. 1 parça kalamar hariç hepsini yedim. Ayrıca tabakta soya sosunda sotelenmiş lahana, haşlanmış patates, roka, kuru soğan ve sos da vardı. Sosun yarısı ve kuru soğan hariç diğerlerini de yedim)
1/2 yuvarlak ekmek
1 kadeh beyaz şarap


Yemek çok güzeldi. Blogumu güncelledim ve gezmeye devam edeceğim...

...

Tüm Avm'yi gezdim. Tabi ki her mağazaya girmedim. Ama tüm katları gezdim. Biraz alışveriş yaptım. Sonra taksiye binip eve geldim.


22.30
1 kase çilek
14-15 tane badem

Şimdilik bu kadar bireyler daha yersem yazarım. Yarın da aynı tarzda online yazmayı düşünüyorum.

İyi geceler :)


Diyetisyen Serap Orak Tufan

1 yorum:

  1. Diyetisyen bir blogger olarak sizi tebrik ediyorum. Mesleki bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için. Artık takipçinizim. Kendi adınıza açtığınız web sitenize de bir yorum bıraktım. Daha doğrusu "Gluten" ile ilgili bir soru...

    Başarılarınızın devamını diliyorum...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...