25 Nisan 2012 Çarşamba

25 Nisan Çarşamba 2012

Bugün blogumu online yazamadım ama sanırım geceye yetiştirebileceğim...

Dün akşam çok geç saatte kalorili yiyecekler yediğim için bu sabah kahvaltı yapmayacağım. Biliyorsunuz her zaman kahvaltı yaparım ama bugün sabah o kadar tok kalktım ki zaten canım birşey de istemedi. 
Ama sütümü içtim
09.00
1 fincan süt 

10.30
1 kupa kahve -ofiste


Öğle yemeğimi  Değirmen'den sipariş verdim.

13.00
1 kase kremalı tavuk çorbası
5 kaşık kıymalı patlıcan musakka
3 kaşık pirinç pilavı
1 kase cacık

Yemek oldukça yağlı geldi. Malum patlıcanlar kızartmaydı. Ben şimdi bunu yediğim için uzun süre tok kalırım.

16.30
1 kutu light Lipton ice tea şeftali (ayran hariç birşey içmeyi sevmiyorum ama yaz gelince veya çok serinlemek istersem ice tea içmeyi tercih ediyorum)

Yoğunluğum nedeni ile zaten aklıma yemek gelmedi, acıkmadım da. Ama biraz şekerim düştü.

18.30
1 küçük armut 

Ofisten 20.00'ye doğru çıktım. Bir de baktım asansörde bir duyuru var. Yarın 09.00-14.00 arası elektrikler olmayacakmış. Bu haberle şok oldum çünkü demek oluyor ki hem diyet yazıp basamayacağım hem de vücut analizi yapamayacağım. Eve gelir gelmez yarın ki randevularımın 14.00'e kadar olan üyelerime ulaşıp iptal etmem ve başka zamana almam gerekiyordu. Yalnız sıkıntı şu ki önümüzdeki 3 gün randevularımda çok az yer var. Neyse ki uygun olanlara aralarda randevu verdim. Artık Cuma günü yemek yemeye bile vaktim yok!


Eve geldim yemek de yok :( son 10 dakikada resmen bunalıma girdim. O kadar ki canım yemek yemek istemedi. Ben de eşim için istiridye mantarı pişirdim. Kendim için de bolca salata yaptım. Sadece salata ve ekmek yedim.

21.00
Büyük bir kase salata (marul, taze soğan, domates, salatalık, maydonoz, zeytinyağı, nar ekşisi, limon, balzamik sirke) 
1 yuvarlak beyaz ekmek

Eşim okuldan gelince ona bıraktığım salatanın bir kısmını yedi ama kalanını ben yedim. O kadar yıka, doğra uğraştım, taze taze otların, sebzelerin atılmasına asla gönlüm razı olmaz.


Muhteşem Yüzyıl'ı izlerken eşim bana meyve de hazırladı. Ellerine sağlık. Bu meyve hazırlama işinden çok üşeniyorum. Ama zaten blog da yazmam gerek. Bu gece 00.00 olmadan yayınlamaya gayret edeceğim.

22.30
10 tane çilek
5 tane yeşil erik

Şimdi Okan Bayülgen'in Kral Çıplak programını izliyorum. Aslında Harun Kolçak çıkacağı için açmıştım ama bir de Derya Köroğlu'nu görünce resmen mest oldum. Yeni Türkü'yü çok severim.  Hele Olmasa Mektubun!  Ne zaman dinlesem gözlerim dolar... 

Bu arada eşim bana Harun Kolçak'ın yeni cd sini aldı. Evinde ilk kasedi bile bulunan bir hayranı için olmazsa olmaz bir albüm olmuş. Herkese dinlemesini tavsiye ederim...

Eşime de buradan duyurayım bari Yeni Türkü'nün son albümünü de isterim :)

İyi geceler ...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. zayıflamak için pamuk yutan mankenlere ne diyorsunuz?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...