23 Aralık 2013 Pazartesi

Uzun zamandır ilk kez randevularım Pazartesi gününe yığılmamış ve haftaya hafif yaoğunlukta bir günle başlıyorum. 14.00'e kadar ofiste olacağım. Sonrasında tamamen boşum. Eve gidip kızımla olacağım için çok mutluyum çünkü bu akşam dışarı çıkacağız ve tüm akşam İnci'yi göremeyeceğim.

Kahvaltımı her zamanki saatlerde yaptım. Yine 3/4 yumurta sarısı, 1/2 yumurta beyazı, 1 dilim beyaz peynir, 2 dilim tam buğday ekmeği yedim ve 1 bardak süt içtim. Kahvaltılarım çok standart olduğu için çoğu zaman fotoğrafını çekmiyorum. 

Ofise 11.00'e doğru gidiyorum. Bugün internet için servis gelecek. Bence en önemli ayrıntı bu. İnternet bağlantım gidince ofis çekilmez oluyor. Blog yazılarımın aksamasındaki nedenlerden biri de bu. Tam ertesi gün ofiste yazarım, boş vaktim var derken pat diye bağlantım gidiyor ve ha geldi ha gelecek, servisle bağlantı kur vs. derken 2 gün internetim olmuyor :( Ayrıca ofis telefonu ve pos cihazım da bu hatta bağlı olduğu için herşey aksıyor…

Eve gelip yemeğimi yemem saat 14.30'u buldu.

14.30
2 parça tavuk
4 kaşık zeytinyağlı pırasa
3 kaşık pirinç pilavı
1 bardak ayran

Nasıl öğün ama? Her besin grubundan var, bence harika oldu ;)

Saat 16.00 civarında bir kahve keyfi yapalım dedik. Nestle'nin hazır çikolatalı capuccinosu eşliğinde 1 ince dilim kek ve 1 tane de kestane şekeri yedim.


İyi ki böyle bir ara öğün yapmışım çünkü saat 16.30'dan sonra İnci kucağımda öyle bir uyudu ki, dürtmesem daha da uyuyacaktı. Saat 18.45'de artık hazırlanmam gerektiği için kıpırdayınca o da uyandı. Hızlıca hazırlandım ve eşim gelince de hemen evden çıktık. Güya ben fön falan çektirecektim. Öyle bir hevesim vardı ama bebekli bir kadın olarak artık böyle planlar yapamayacağımı bir kez daha anlamış oldum :) Hiç bir plan yolunda gitmiyor. Tam uyudu derken ağlayarak uyanıyor. Yeni bir emzirme ve uyutma seansı zaman alıyor. Hatta bazen tekrar uyumuyor. Kucağımda uyursa ve yatağına bırakırsam hemen uyanıyor, o nedenle kucağımdan bırakamıyorum vs...(anneler anladınız siz beni :) Neyse ki makyaj yapabildim :)

Brandium'daki Robin Cook'a gittik. Bu akşam eşimin üniversiteden (Yıldız Teknik,İstatistik) arkadaşlarının buluşma gecesi. Biz eşler de artık tanıştığımız ve yakın arkadaş olduğumuz için katılabiliyoruz. Benim için de iyi oldu son zamanlarda dışarı nadiren çıkıyorum. Ama bu ara üst üste geldi, sanırım bu da bir şeylere işaret. Rutinimden bunalmış olabilir miyim? (ne kadar çok keyif alsam da, anneler anladınız siz beni)


Çok acıktığım için ne yiyeceğime çok zor karar verdim. Neyse ki buranın yemekleri çok güzel. Sırayla neler yediğimi yazayım…20.30 sonrası

1 minik yuvarlak zeytinli ekmek (biraz zeytinyağına batırdım, açlığımın doruğundayım, acayip şekerim düştü)
1 dilim bruşetta
Toplam 2 dilim kadar olmak üzere birkaç çeşir peynir (peynir tabağından)
3-4 tane siyah üzüm
2 yarım ceviz
1 tane kuru kayısı
1 kadeh kırmızı şarap (evet felekten bir gece çalıyorum)



Ana yemeğimin tamamını yedim. Her zaman ilk tercihlerimden olan Pepper steak orta pişmiş ve çok lezzetliydi. Aynı şeyi yanındaki pilav için söyleyemeyeceğim. Çok yavan ve lezzetsizdi ama bolca ketçap dökerek hepsini yedim. Ayrıca yanındaki patates kızartmaları da fazla yanıktı ama onları da yedim. 1 lokma bile bırakmadım :)

Yemekten sonra herkes tatlı yedi ama ben çatalın ucuyla tadına baktım. Hiç canım istemedi. Onun yerine 1 şişe de Bomonti bira istedim! Onu da içtim. Süt yapar ;)

Bir kısım YTÜ İstatistik

Eve geç geldik ama İnci hala uyumamıştı. Onunla da vakit geçirip yattım. 

Sevgili günlük bugün harika bir gündü…;)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

23 Aralık 2013 Pazartesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...