6 Aralık 2013 Cuma

Bu sabah tüm vücudumun kas ağrıları ile uyandım. Dünden beri her yerim acıyor. Gülerken bile karın kaslarım acıyor :)

Kahvaltımı saat 10.00'da yaptım. Her sabah aynı şeyleri yediğim için bazen fotoğrafını çekmiyorum.

10.00
1 bardak süt
1/2 haşlanmış yumurta (sarısı tam, beyazı yarım)
1 dilim beyaz peynir
1 dilim eski kaşar peynir
2 dilim tam buğday ekmeği
1 adet kokteyl domates

Ofiste çok yoğundum. 15.00'e kadar hiç ara vermeden çalıştım. Masama sürahi koyduğum için 1 litre kadar su içtim. 2 tane de hurma yedim.

Sonra ofiste arkadaşlarımla kısa bir toplantım oldu. O arada henüz yemek yiyemediğim için çok acıktım. Eve 16.30'da gelince bir şeyler yedim. İnci kucağımda uyuduğu için fotoğrafını çekemedim.

16.30
3 dilim kabak mücver
3 kaşık yoğurt
1 adet muz

Akşam yemeğimi de saat 19.30 sonrasında yedim.

19.30
1 tabak dolusu etli kuru fasulye (taneli kısmı 8 kaşık vardır)
4-5 kaşık pirinç pilavı (üstüne 1 kaşık daha fasulye)
Bolca yeşil salata (annem nar taneleri de eklemiş çok güzel olmuş)
Hiç ekmek yemedim, 1-2 dilim acur turşusu da yedim.





Bu akşam yemek sonrası kahveleri ben yaptım. Tek şekerli yapıyorum. Şeker küpleri de çok minik. Ülkemizde her markanın şekeri farklı gramajda oluyor. Ama kalori hesabı yaparken genelde 1 küp şekeri 2,5 gram alırız. Yani 10 kcal.

1 fincan tek şekerli kahve ve yanında 3 minik lokum



İnci bütün akşam uyumadı, ben bu satırları yazarken de bıcır bıcır sesler yaparak dikkatimi dağıtıyor. O nedenle kendimi yazıya veremedim. Kafamda yazacak sanki başka şeyler de vardı ama dağıldılar.

Bu arada birkaç tane Çerezza cips yedim. Çok değil ama...

İnci'yi uyutabilirsem belki biraz nar yerim…(yemedim)

Yatmadan önce 1 kutu Altınkılıç kefir içtim. Uzun zamandır içmiyordum, hem değişiklik oldu hem de probiyotik almış oldum.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

6 Aralık 2013 Cuma

1 yorum:

  1. Kabak mücveeinin tarifini merak ettim dogrusu firinda olmasina ragmen dagilmadan guzel cikmis��

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...