20 Aralık 2013 Cuma

Dün kendime avm gezme tatili verdiğim için bugün çok yoğunum. Kendi işini yapmanın en güzel yanlarından biri de bu. Programını kendine göre ayarlayabiliyorsun. Eve gidip İnci'yi görmek için bugün vakit bulamayabilirim.

İnci dün çok geç yattı ve sabaha kadar saat başı uyandı. Çok uykusuzum.

10.00
1 bardak süt
1 dilim kaşar peyniri
1 dilim beyaz peynir
1 dilim İzmir tulumu
2 dilim tam buğday ekmeği
1 minik domates
3 yeşil zeytin

Ofiste saat 14.00'e kadar vakit nasıl geçti anlamadım. Çok acıktığım ve işim daha da süreceği için eve gidene kadar birşeyler yemek istedim.

14.00
3 dilim Karper cheddar peyniri
3 dilim Wasa delikatess

Bunları bir sonraki randevuma kadar hızlı hızlı yedim.

Eve gittiğimde tok hissettiğim için sadece çorba içtim. Evde benden başka kimse sevmediği için balkabağı çorbası hala bitmemişti. Son porsiyonu da içtim. Bence harika bir tadı var…

15.30
1 kase balkabağı çorbası
4 kaşık firik bulgur
2 kaşık yoğurt

Akşam eve gelince bir de ne göreyim. Yemekte mantı var. Şu hayatta mantı için savaş bile çıkarırım o kadar çok seviyorum :)

20.30 
1 porsiyon mantı (bol yoğurtlu ve salça soslu)

Yemekten sonra İnci ile ilgilendiğim için kahvemi içmeye fırsat olmadı, ama yanıdaki çilekli çikolatayı yemiş bulundum. Sonra 1 tane kestane şekeri yedim.

Babam yurt dışındaydı, gelirken 1 minik kova fındıklı çikolata kreması getirmiş (şokella, nutella benzeri). Ondan 2 çay kaşığı tadına baktım.


Yatmadan önce blog yazarken 1 kutu Karamalz limonlu içtim.

En favori emzirme desteği içeceğim
Diyetisyen Serap Orak Tufan

20 Aralık 2013 Cuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...